نوشته شده توسط : masoome

 

               

[img]https://bisungasht.com/items/items/26/tub/Hotel_Astoria_Tbilisi_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل آستوریا تفلیس (Hotel Astoria Tbilisi) یک هتل چهار ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است که از میدان آزادی تفلیس ۱.۴و از قلعه ناریکالا تفلیس ۲.۰کیلومتر فاصله دارد .

هتل چهار ستاره آستوریا تفلیس در مرکز شهر، 200 متر از ایستگاه Funicularواقع شده است. از امکانات اصلی هتل آستوریا می توان به 146 اتاق و سوئیت غیر سیگاری، شاتل فرودگاه، استخر سرپوشیده، رستوران و سالن بار، تراس، مرکز تناسب اندام، مرکز کنفرانس گسترده، پذیرش 24 ساعته، خدمات اتاق، باغ، خدمات ATM بانکداری(کارتخوان)، صبحانه بوفه ای، باغ، امکانات خشکشویی، سالن کنفرانس گسترده، رایگان فای و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

در تمامی اتاق های آستوریا سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون تختخواب، حمام خصوصی با لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان ، بالکن، کتری   تور تایلند    برقی وجود دارد.

جاده تفلیس در فاصله 700متری، ایستگاه قطار تور باکو  تفلیس 10کیلومتری و فرودگاه بین المللی تفلیس در فاصله 19کیلومتری Astoria Tbilisi می باشد.

مسافران تور تفلیس تور دبی   علاقمند به پیاده روی می توانند از هتل تا گالری تفلیس 7دقیقه، موزه ملی گرجستان8، کلیسای کاشتی9، گالری ملی گرجستان9، میدان آزادی تفلیس11، سالن تفلیس11، تئاتر ملی روستاولی12، موزه هنر گرجستان12، تئاتر اپرا و باله تفلیس13 وMtatsminda Pantheon 13 دقیقه پیاده روی نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/1817/tub/English_Home_Hotel_Tbilisi_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل انگلیش هوم تفلیس (English Home Hotel Tbilisi) یک هتل چهار ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است که از مرکز خرید تفلیس سنترال ۱.۶و از باغ موشتایدی تفلیس ۱.۷کیلومتر فاصله دارد .

هتل انگلیش هوم تفلیس در منطقه چوگورتی قرار دارد. از اینجا به مکان‌های دیدنی و تفریحی متعددی دسترسی نزدیک دارید، به همین دلیل اقامت در هتل انگلیش هوم تفلیس صرفه‌جویی در هزینه‌های رفت و آمد را در پی خواهد داشت.

از هتل انگلیش هوم تا باغ وحش تفلیس مسافتی 2.5 کیلومتر وجود دارد. فاصله تا تئاتر روستاولی نیز به همین میزان است. برای رسیدن به اپرای تفلیس و تئاتر باله نیز باید همین میزان مسافت طی کنید. داخل این هتل چهار ستاره یک دستگاه خودپرداز (ATM) برای سهولت مهمانان در نظر گرفته شده است. وجود یک پارک آبی کوچک در دل هتلی واقع در مرکز شهر، یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های هتل انگلیش هوم تفلیس محسوب می‌شود. بخش پذیرش، که به صورت 24 ساعته در دسترس قرار دارد، سرویس‌های اتاق و سرویس رفت و برگشت به فرودگاه را به دستور شما برایتان فراهم می‌کند. گفتنی است در هتل انگلیش هوم تفلیس دسترسی به اینترنت وای فای به صورت رایگان فراهم است.

امکانات اتاق‌های هتل انگلیش هوم تفلیس

هر اتاق هتل انگلیش هوم تفلیس دارای سیستم تهویه مطبوع منحصربه‌فرد خود است. در هر کدام، یک تلویزیون مسطح با دسترسی به کانال‌های ماهواره‌ای وجود دارد. از ذکر وجود یک یخچال، چای‌ساز برقی، حمام دارای تجهیزات کافی و یک میز مطالعه نباید غافل شد. در برخی اتاق‌ها، قسمتی به عنوان لم‌کده ایجاد شده است! گفتنی تور تفلیس        است هر اتاق این هتل دارای یک کمد است.

هر روز صبح، صبحانه‌ای آمریکایی به مهمانان ارائه می‌شود تا طی چند روز اقامت خود در این هتل طی تور گرجستان صبحانه‌ای متفاوت تناول کنند! بعد از خوردن صبحانه می‌توان به راحتی به گستره‌ای از مکان‌های دیدنی و بخش‌های مهم شهر تور مالزی   دسترسی داشت. به عنوان نمونه باید به میدان آزادی اشاره کرد که از هتل انگلیش هوم تفلیس حدود 3.2 کیلومتر فاصله دارد. سالن کنسرت بزرگ تفلیس حدودا 1.7 کیلومتر آن‌طرف‌تر از محل اقامت شما قرار دارد. خوشبختانه فاصله تا فرودگاه چندان زیاد نیست و برای رفت و برگشت به آن، ملزم به صرف زمان زیاد و پرداخت هزینه‌ای بالا نخواهید شد. به عنوان دیگر مکان‌های نزدیک به این هتل باید به میدان قهرمانان (1.3 کیلومتر)، کاخ ریاست جمهوری (2 کیلومتر) و کلیسای جامع تور استانبول   متخی (2.5 کیلومتر) اشاره کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/922/tub/Hotel_GNG_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل سه ستاره جی ان جی  تفلیس GNG  در جنوب غربی تفلیس واقع شده است. از هتلGNG  تا فرودگاه بین المللی تفلیس 19 کیلومتر فاصله می باشد.

از امکانات اصلی هتل جی-ان-جی می توان به 23 اتاق و سوئیت خانوادگی غیر سیگاری، حیوانات خانگی مجاز، اتاق سیگار، رایگان فای، میز پذیرش 24 ساعته، بوفه صبحانه در دسترس، پارکینگ اختصاصی رایگان، رستوران و بار، شاتل فرودگاه، تراس، خدمات 24 ساعته اتاقخواب، قهوه و چای در یک منطقه مشترک، اتاق ملاقات، خدمات دربان، سرویس خشکشویی اشاره کرد.

اتاق های روشن  جی ان جی  با دکوراسیونی به رنگ های گرم تزئین شده اند. برخی از اتاق ها دارای تراس بوده و در تمامی اتاق های هتل سیستم تهویه مطبوع، لوازم خانه داری روزانه، یخچال، تلویزیون ماهواره ای، مینیبار، گاوصندوق، کمد لباس، حمام خصوصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، دمپایی و سشوار وجود دارد.

هر روزه بوفه صبحانه قاره ای مفصل همراه با قهوه عالی به صورت رایگان به مهمانان هتل عرضه می شود!

رستوران هتل با منویی از غذاهای گرجستان و اروپایی میزبان مسافران تور تفلیس بوده و مهمانان می توانند وعده های غذایی خود را تور استانبول   در فضای باز هتل میل نمایند. انواع نوشیدنی و تنقلات نیز در نوار هتل عرضه میگردد.

دریاچه لاک پشت 3.5کیلومتر، کنسرت تفلیس 3.7کیلومتر، قصر ورزشگاه تفلیس 3.9کیلومتر، میدان قهرمانان 4.1کیلومتر، آکادمی ملی تور تفلیس        علوم گرجستان 4.2 کیلومتر، میدان انقلاب رز 4.3کیلومتر و تئاتر اپرا و باله تلیس و تئاتر روستاولی 5کیلومتر از هتل فاصله دارند.

علاقمندان به پیاده روی میتوانند از تور مالزی   هتل تا  استادیوم Michheil Meskhi 9دقیقه، کلیسای جامع Sameba 16، دانشگاه ایالتی تفلیس36 و موزه قایقرانی آزاد 37دقیقه پیاده روی نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/10/tub/Asterion_Palace_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل آستریون پالاس (Asterion Palace) یک هتل سه ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است که از حمام های گوگردی تفلیس ۲.۹و از مجسمه واختانگ گرگاسالی ۳.۰کیلومتر فاصله دارد .

هتل سه ستاره  آستریون پالاس تفلیس  فقط در یک پیاده روی چند دقیقه ای از پارک کلندادزه تفلیس واقع شده است. ایستگاه مرکزی اتوبوس تفلیس 5 دقیقه پیاده روی از asterion است.

از محبوب ترین امکانات آستریون پالاس می توان به اتاق و سوئیت های غیر سیگاری، رستوران، بار، میز پذیرش 24 ساعته، چهار سالن کنفرانس، رایگان فای، پارکینگ و صبحانه رایگان، خدمات روزانه اتاق، مرکز تناسب اندام، بیلیارد و تنیس روی میز اشاره کرد.

تمام اتاق های هتل قصر آستریون در سبک کلاسیک تزئین شده اند؛ که در آنها سیستم تهویه مطبوع، تخت و مبل راحت، تور استانبول   مینیبار، تلویزیون ماهواره ای، حمام اختصاصی با دوش، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان وجود دارد.

هر روزه در رستوران آستریون پالاس بوفه صبحانه کاملا رایگان به مهمانان هتل ارائه میگردد. همچنین این رستوران برای نهار و شام با منویی از غذاهای اروپایی و گرجی میزبان مسافران تور تفلیس        تور تفلیس می باشد. چندین گزینه ناهارخوری دیگر نیز در یک پیاده روی کوتاه از هتل موجود است.

از کاخ آستریون تا ایستگاه قطار مرکزی تفلیس 9کیلومتر و تا تور مالزی   فرودگاه تفلیس 17کیلومتر فاصله می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

                       

[img]https://bisungasht.com/items/items/38/tub/Dolabauri_Tbilisi_hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل دولابوری تفلیس (Dolabauri Tbilisi hotel) یک هتل سه ستاره در تفلیس در کشور گرجستان است که از چاپخانه زیرزمینی استالین 
۱.۳و از کلیسای جامع تثلیث تفلیس ۲.۳کیلومتر فاصله دارد .

هتل سه ستاره تاپ دولابوری در مرکز شهر تفلیس و در فاصله 2 دقیقه ای تا رودخانه کورا واقع شده است.

میدان آزادی در فاصله 5 کیلومتری و کلیسای ترینیتی در فاصله 2.3 کیلومتری از این هتل قرار دارد.

در این هتل اینترنت رایگان بی سیم درتمام نقاط هتل در دسترس میهمانان قرار دارد.

اتاق های این هتل دارای دکوری کلاسیک بوده و با رنگ های گرم تزیین شده است.

اتاق ها در این هتل دارای تهویه هوای مطبوع، تلویزیون ، مینی بار، صندوق امانات و حمام اختصاصی می باشد.

در رستوران این هتل انواع غذاهای گرجی   تور تایلند    و اروپایی سرو می شود.

فاصله ایستگاه تور باکو  متروی Aragveli‏ تا این هتل 5 دقیقه می باشد.

فرودگاه بین المللی تفلیس در 14 کیلومتری تور دبی   این هتل قرار دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/1809/tub/Hotel_Toscano_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل توسکانو تفلیس دارای یک باغ بزرگ و زیبا است. رستوران آن اختصاصی بوده و انواع غذاها را سرو می‌کند. از هتل توسکانو تا اپرای تفلیس و تئاتر باله حدود 4 کیلومتر فاصله وجود دارد.

به طور طبیعی، همانند دیگر هتل‌های قرار گرفته در دسته‌بندی چهار ستاره، هر اتاق دارای یک حمام اختصاصی است. در اینجا لوازم تور استانبول   کافی همچون خشک‌کن مو وجود دارند. در زمان عدم گشت و گذار در دل شهر می‌توانید از طریق تلویزیون تحت هر اتاق به تماشای برنامه‌های مختلف بپردازید. کافه هتل توسکانو تفلیس در باغ آن قرار داشته و انواع غذاهای گرجی و اروپایی را سرو می‌کند. بخش پذیرش به صورت 24 ساعته در دسترس تور تفلیس        بوده و آماده پاسخگویی به نیازهای شما است.

تنیس بازی در هتل توسکانو تفلیس

امکان تنیس بازی در هتل توسکانو تفلیس به لطف ایجاد زمین مخصوص آن میسر است. این یکی از مفرح‌ترین کارهایی است که می‌توان در زمان اقامت در هتل طی تور تفلیس انجام داد. خبر خوب دیگر، امکان کرایه کردن دوچرخه از همینجا است. فاصله تا تور مالزی   تئاتر روستاولی و همچنین میدان آزادی حدود 4.5 کیلومتر است. بین هتل توسکانو تا فرودگاه بین المللی تفلیس مسافتی 17 کیلومتری وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

                                               

[img]https://bisungasht.com/items/items/5/tub/Tiflis_Avlabari_Hotel__1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل سه ستاره و مدرن آولاباری در خیابان کتهان ددفالی تفلیس واقع شده است. هتل آولاباری، 150 متر از ایستگاه متروی 300Aragveli فاصله دارد. از امکانات اصلی هتل Avlabari می توان به 16 اتاق و سوئیت غیر سیگاری، شاتل فرودگاه، میز پذیرش 24 ساعته، مرکز کنفرانس اداری، رایگان فای، خدمات ذخیره سازی چمدان، پارکینگ و صبحانه رایگان، بار، سرویس اتاق، خدمات دربان، سرویس خشکشویی اشاره کرد.

در تمام اتاق ها سیستم تهویه مطبوع، تختخواب و مبل راحتی، یخچال، تلویزیون ماهواره ای، حمام خصوصی با دوش، دمپایی، لوازم آرایشی   تور تایلند    و بهداشتی رایگان، وسایل خانه داری روزانه، مینیبار، بخاری، میز کار وجود دارد.

از آولاباری تا "ریک پارک" 1.7کیلومتر، میدان آزادی تفلیس 2.2کیلومتر، کلیسای جامع سنت تریسی تفلیس 2.5کیلومتر، تئاتر اپرا و باله تفلیس 3.5کیلومتر است. فرودگاه تور باکو  بین المللی تفلیس نیز 15 کیلومتری هتل می باشد.

مسافران تور تفلیس تور دبی   با پیاده روی 20تا 30دقیقه ای می توانند از بیشتر کلیساها و اماکن مهم تفلیس بازدید نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

                       

[img]https://bisungasht.com/items/items/1810/tub/Blossom_Inn_Tbilisi_1_bisungasht_560.jpg[/img]
هتل بلوسوم این تفلیس دارای یک بار اختصاصی برای خود بوده و از اتاق‌های‌ آن چشم‌اندازی به شهر وجود دارد. از این مکان تا میدان آزادی 5 کیلومتر راه است. امکانات بی‌نظیر آن سبب شده در دسته‌بندی چهار ستاره‌ها قرار بگیرد.

از جمله امکانات و ویژگی‌های هتل بلوسوم این تفلیس رستوران، بخش پذیرش 24 ساعته و سرویس‌های ویژه برای اتاق‌ها است. دسترسی به اینترنت برای مسافران به صورت رایگان، از طریق یک شبکه وای فای فراهم شده است. مخزنی به منظور قرار دادن اشیای ارزشمند مسافران در اختیارشان قرار می‌گیرد. در صورت استفاده از خودروی شخصی می‌توانید آن را در پارکینگ هتل بلوسوم این تفلیس پارک کنید.

هر اتاق از یک سیستم تهویه مطبوع منحصربه‌فرد برای خودش بهره می‌برد. یک تلویزیون تخت با دسترسی به کانال‌های ماهواره‌ای نیز برای هر یک وجود دارد. دیگر امکانات اتاق‌ها حمام دارای سشوار، میز مطالعه و چای‌ساز برقی است. برخی از اتاق‌های این هتل دارای بالکن و دید به باغ هستند. یکی از ویژگی‌های هتل بلوسوم این تفلیس که در کمتر هتل چهار ستاره پیدا می‌شود، وجود قسمتی برای نشستن در هر اتاق است. هر روز صبح قادر خواهید بود پیش از شروع گشت و گذار برای لذت بردن از تور گرجستان خود، صبحانه تور دبی   را از منوی متنوع هتل انتخاب کنید.

فاصله هتل بلوسوم این تفلیس تا مکان‌های مهم شهر

تئاتر روستاولی 5 کیلومتر تا اینجا فاصله دارد. فاصله تا تئاتر باله و اپرای تفلیس نیز به همین میزان است. خوشبختانه تور باکو  مسافت از هتل تا فرودگاه بین المللی شهر زیاد نیست و فقط 12 کیلومتر فاصله وجود دارد. با پرداخت هزینه می‌توانید از بخش پذیرش سرویس رفت و برگشت از فرودگاه را دریافت کنید. ایستگاه متروی ایسانی (Isani) یک کیلومتر دورتر   تور تایلند    از هتل بلوسوم این است، در نتیجه قادر خواهید بود با حدود یک ربع پیاده‌روی خود را به اولین ایستگاه شبکه حمل و نقل زیرزمینی تلفیس رسانده و از آن جا به دیگر قسمت‌های شهر دسترسی داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/6/tub/Hotel_Batoni_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل سه ستاره باتونی در فاصله 0.6 کیلومتری از ایستگاه متروی وارکتیلی قرار دارد.

هتل باتونی دارای وای فای رایگان و پارکینگ رایگان می باشد.

مرکز خرید ایست پوینت شهر تفلیس در فاصله 4کیلومتری و شهر قدیمی در فاصله 8کیلومتری این هتل قرار دارد.

هر اتاق در این هتل دارای سیستم تهویه هوای مطبوع ، تلویزیون LCD و مینی بار می باشد.

در هر اتاق یک کتری ، حمام اختصاصی با لوازم آرایشی و بهداشتی در دسترس میهمانان قرار دارد.

میهمانان هروز می توانند از صبحانه قاره ای ، غذاهای گرجی و آسیایی در بار و رستوران هتل باتونی لذت ببرند.

در این هتل همچنین یک میز پذیرش 24 ساعته برای تور مالزی   راهنمایی و کمک به میهمانان وجود دارد.

پارک آبی جینو پارادایس تفلیس تور تفلیس        در فاصله 10کیلومتری این هتل قرار دارد.

فرودگاه بین المللی تفلیس در تور استانبول   فاصله 8کیلومتری این هتل قرار دارد.



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/933/tub/DoubleTree_by_Hilton_Piyale_pasa_Istanbul_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل پنج ستاره دابل تری بای هیلتون پیاله پاسا استانبول با ارائه خدمات جهانی به مهمانان تور استانبول  در مرکز استان بویوگلو استانبول، در 3کیلومتری میدان تکسیم و خیابان پر جنب و جوش استقلال واقع شده است. این هتل جزء هتل های زنجیره ای Doubletree by Hilton میباشد..

از امکانات اصلی این هتل 5 ستاره میتوان به 203 اتاق سیگار مجاز، خدمات اتاق، میز پذیرش 24 ساعته، میز تور و بلیط، 2 رستوران، استخر سرپوشیده، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدانها، تراس پشت بام، خدمات مبادله ارز، صبحانه در دسترس، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدانها، ترنسفر منطقه رایگان، مرکز تناسب اندام، خدمات آبگرم؛ سونا، جکوزی، ماساژ درمانی، مرکز زیبایی؛ مرکز کنفرانس، باغ،  ترنسفر فرودگاهی، مراقبت از کودکان با هزینه اضافه، رایگان فاای و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

در تمام اتاق های هتل دابل تری هیلتون سیستم تهویه مطبوع، میز کار، کمد لباس، حمام اختصصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، تختخواب و مبلمان لوکس وجود دارد.

مسافران تور استانبول علاقمند به پیاده روی میتوانند از هتل دابل تری-هیلتون تا خیابان فرانسوی و برج گالاتا 28دقیقه، پارک Taksim Gezi و میدان تکسیم30، موزه پرو23، خیابان استقلال26، و پل گالاتا - 43 دقیقه پیاده رویی نمایتد.

نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه آتاتورک با فاصله 19کیلومتر از هتل دابل-تری-بای هیلتون است. فرودگاه استانبول نیز 47کیلومتر دورتر از هتل است.

مهمانان اقامتی هتل میتوانند هر روزه در این تور استانبول  هتل از صبحانه رایگان و مفصل بوفه بهرمند شوند. برای ناهار تور مالزی  و شام نیز انواع غذاهای محلی، بین المللی، کباب در رستوران هتل سرو میگردد. علاقمندان میتوانند از طیف گسترده ای از انواع نوشیدنی و تنقلات در لابی هتل لذت ببرند.

این هتل زیبا هر تور تفلیس     روزه سرویس های منظم و از پیش تعیین شده ای را به مرکز شهر برای آسایش مهمانان به صورت رایگان ارائه میدهد.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/938/tub/Mood_Design_Suites_Istanbul_1_bisungasht_560.jpg[/img]

معرفی هتل پنج ستاره دوبل تری بای هیلتون استانبول

هتل پنج ستاره دابل تری بای هیلتون پیاله پاسا استانبول با ارائه خدمات جهانی به مهمانان تور استانبول  در مرکز استان بویوگلو استانبول، در 3کیلومتری میدان تکسیم و خیابان پر جنب و جوش استقلال واقع شده است. این هتل جزء هتل های زنجیره ای Doubletree by Hilton میباشد..

از امکانات اصلی این هتل 5 ستاره میتوان به 203 اتاق سیگار مجاز، خدمات اتاق، میز پذیرش 24 ساعته، میز تور و بلیط، 2 رستوران، استخر سرپوشیده، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدانها، تراس پشت بام، خدمات مبادله ارز، صبحانه در دسترس، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدانها، ترنسفر منطقه رایگان، مرکز تناسب اندام، خدمات آبگرم؛ سونا، جکوزی، ماساژ درمانی، مرکز زیبایی؛ مرکز کنفرانس، باغ،  ترنسفر فرودگاهی، مراقبت از کودکان با هزینه اضافه، رایگان فاای و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

در تمام اتاق های هتل دابل تری هیلتون سیستم تهویه مطبوع، میز کار، کمد لباس، حمام اختصصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، تختخواب و مبلمان لوکس وجود دارد.

مسافران تور استانبول علاقمند به پیاده روی میتوانند از هتل دابل تری-هیلتون تا خیابان فرانسوی و برج گالاتا 28دقیقه، پارک Taksim Gezi و میدان تکسیم30، موزه پرو23، خیابان استقلال26، و پل گالاتا - 43 دقیقه پیاده رویی نمایتد.

نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه تور دبی آتاتورک با فاصله 19کیلومتر از هتل دابل-تری-بای هیلتون است. فرودگاه استانبول نیز 47کیلومتر دورتر از هتل است.

مهمانان اقامتی هتل میتوانند هر روزه در این هتل از صبحانه رایگان و مفصل بوفه بهرمند شوند. برای ناهار و شام نیز انواع غذاهای محلی، بین المللی، کباب در رستوران هتل سرو میگردد. علاقمندان میتوانند از طیف گسترده ای  تور تایلند   از انواع نوشیدنی و تنقلات در لابی هتل لذت ببرند.

این هتل زیبا هر روزه سرویس های منظم و از پیش تعیین تور باکو شده ای را به مرکز شهر برای آسایش مهمانان به صورت رایگان ارائه میدهد.

 



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/880/tub/Feronya_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل چهار ستاره فرونیا در قلب استانبول،  در فاصله 5دقیقه ای از میدان تکسیم، . 600 متری از خیابان معروف ایستیکلال (با رستوران ها، کافه ها، کافه ها، مغازه ها و گالری های هنری) واقع شده است.

از مهمترین امکانات اصلی این هتل 4 دستاره میتوان به خدمات مبادله ارز، 102 اتاق و سوئیت غیر سیگاری، 2 رستوران، بار، خدمات اتاق، تراس پشت بام، پارکینگ، سرویس خشکشویی، مرکز تجاری 24 ساعته، میز پذیرش24 ساعته، کافیشاپ لابی، نوار اسنک و غذاهای آماده، اتاق های ملاقات، میز تور و بلیط، ذخیره سازی چمدانها، صبحانه بوفه ای رایگان و فای رایگان اشاره کرد.

کرایه ماشین و خدمات ترنسفر فرودگاهی نیز بر اساس درخواست مسافران با پرداخت هزینه اضافه در دسترس میباشد.

در تمام اتاق های هتل فرونیا سیستم تهویه مطبوع، میز کار، گاوصندوق، حمام خصوصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، لوازم خانه داری روزانه، مینی بار، تلویزیون ماهواره ای وجود دارد و به سبک زمستانی تزئین شده اند.

مسافران تور استانبول علاقمند به پیاده روی میتوانند از هتل فرونیا تا بیمارستان Acibadem Taksim 6دقیقه، میدان تکسیم 7دقیقه، پارک تکسیم گزی7، خیابان ایستیکلال8، مرکز فرهنگی آتاتورک9، موزه پرا20، کاخ دولماباچه21، برج گالاتا28، پل گالاتا39 و مرکز خرید و سرگرمی استانبول Cevahir 40دقیقه پیاده روی نمایند.

این هتل روز خود را با ارائه صبحانه تور تفلیس     بوفه ای رایگان به مهمانان مقیم هتل آغاز مینماید. همچنین در رستوران à la carte  با منوی غنی از غذاهای ترکی و بین المللی به مهمانان هتل خدمت میکند. علاقمندان میتوانند از طیف گسترده ای از نوشیدنی و کوکتلها در نوار سقف یا نوار میان وعهای هتل لذت ببرند.

ایستگاه متروی تکسیم تور مالزی  در فاصله 500متری از هتل فرونیا قرار دارد.

فرودگاه بین المللی آتاتورک در فاصله 20کیلومتری وتور استانبول  فرودگاه استانبول 50کیلومتر از هتل دورتر میباشد.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

                       

[img]https://bisungasht.com/items/items/938/tub/Mood_Design_Suites_Istanbul_1_bisungasht_560.jpg[/img]

معرفی هتل چهار ستاره مود دیزاین سوئیتس استانبول

هتل 4 ستاره مود دیزاین سوئیتس استانبول  Mood Design Suites در منطقه4 لونت استانبول واقع شده است.

از امکانات هتل مود دیزاین سوئیت می توان به اتاق های غیر سیگاری، سوئیت های خانوادگی شیک و مرتب، رایگان فای، شاتل فرودگاه، استخر شنا سرپوشیده، سونا، حمام ترکی، اتاق های ماساژ، کارکنان 24 ساعته، خدمات اتاق، پارکینگ رایگان، رستوران و بار، مرکز کسب و کار با خدمات فتوکپی و فکس اشاره کرد.

سوئیت های هتل  با سالن های چوبی و دکوراسیون رنگی می باشند.

در تمام اتاق و سوئیت ها سیستم تهویه مطبوع، تختخواب و مبلمان زیبا، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، حمام شیک، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سشوار وجود دارد.

هر روزه بوفه صبحانه رایگان به مسافرانتور باکو تور استانبول ارائه می شود. همچنین مهمانان می توانند از انواع نوشیدنی ها در Mood Café لذت ببرند.

ایستگاه متروی Levent 4 تنها 200 متری mood design است که دسترسیتور دبی آسان به مناطق مهم شهر از جمله میدان تقسیم، دانشگاه  تور تایلند   فنی استانبول و مرکز خرید Istinye Park را فراهم می سازد. فروشگاه صفیر 500 متری این هتل است.



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/942/tub/Amara_Hotel_OldCity_1111_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل سه ستاره آمارا اولد-سیتی استانبول در قلب استانبول، در منطقه مرمره، تنها 400 متر از موزه باستان شناسی استانبول واقع شده است.

این منطقه بسیار مناسب برای ماهیگیری میباشد.

نزدیکترین فرودگاه به هتل  فرودگاه آتاتورک استانبول، با فاصله 14کیلومتر است.

از محبوب ترین امکانات این هتل 3 ستاره میتوان به 12اتاق و سوئیت سیگار مجاز، خدمات اتاق، میز پذیرش24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، میز تور و بلیط، لابی، کافیشاپ، خدمات مبادله ارز، اسپار و مرکز سلامتی، صندوق امانات، فروشگاه هدیه و سوغاتی، خدمات تور مالزی  خودپرداز/بانکداری؛ سرویس خشکشویی، مرکز آبگرم و سونا، اجاره دوچرخه و کرایه ماشین، صبحانه های رایگان، آشپزی محلی، رایگان فای و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

در تمام اتاق های هتل آمارا شهر قدیم سیستم تهویه مطبوع، حمام خصوصی، سشوار، اتاق نشیمن جداگانه، تلویزیون با کانال های تور تفلیس           حق بیمه، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان وجود دارد.

مسافران تور استانبولتور استانبول علاقمند به پیاده روی میتوانند از هتل امارا تا بازار ادویه 10دقیقه، مخزن ریحان، پل گالاکت و حیاط سوفیا 11دقیقه، میدان سلطانماف13، پارک گولان و بازار بزرگ14، مسجد سلیمانیه20 و برج گالاتا 29دقیقه پیاده روی نمایند.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

                       

[img]https://bisungasht.com/items/items/74/tub/Grand_Oztanik_Hotel_Taksim_&_Spa_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل چهار ستاره گرند اوزتانیک تقسیم استانبول Grand Oztanik در قلب استانبول، منطقه تقسیم، 5 دقیقه ای از خیابان پر جنب و جوش استقلال واقع شده است.

از امکانات اصلی هتل اوزتانیک بزرگ می توان به 193 اتاق و سوئیت زیبا، رستوران و بار/ سالن، تمام خدمات آبگرم (سونا، حمام ترکی، انواع ماساژ)، استخر سرپوشیده، بوفه صبحانه رایگان، باشگاه تناسب اندام، پارکینگ رایگان، مرکز کنفرانس های تجاری 24 ساعته، شاتل فرودگاه، تراس، میز جلو 24 ساعته، رایگان فای و خدمات اتاق اشاره کرد.

دکوراسیون اتاق های  گرند اوزتانیک به رنگ های گرم و مبلمان چوبی تزئین شده اند. در همه اتاقها سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، حمام خصوصی، وان، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، مینیبار، لوازم تهیه چای و قهوه، یک سبد میوه وجود دارد.

مسافران تور استانبول می توانند روز خود را با بوفه صبحانه رایگان هتل شروع نمایند. در صورت تمایل شما می توانید نهار بسته بندیتور باکو شده یا صبحانه را با درخواست از کارکنان در اتاق سرو کنید. مهمانان می توانند از کیک، کوکی ها و انواع کرم های یخی در Safari و Lounge لذت ببرند.

فرودگاه تور دبی  بین المللی آتاتورک 20 کیلومتری هتل اوزتانیک می باشد.

علاقمندان به پیاده روی می توانند از هتل تا میدان تقسیم 5دقیقه، دانشگاه صنعتی استانبول 11، مادام تیساده استانبول 12، ودافون آرنا 12، موزه استانبول 14، مرکز کنگره استانبول 14، کلیسای سنت آنتونی Padua 17، قصر Dolmabahce 20، برج گالاتا 27، مرکز خرید و  تور تایلند   سرگرمی استانبول Cevahir 39دقیقه پیاده روی نمایند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/2159/tub/Hyatt_Regency_Istanbul_Atakoy_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل حیات ریجنسی استانبول در منطقه مسکونی آتاکوی واقع شده است. از اتاق‌های هتل حیات ریجنسی استانبول چشم‌اندازی زیبا به دریای مرمره و همچنین شهر وجود دارد.

در رستوران این هتل انواع غذاهای بین‌المللی طبخ می‌شوند. همانطور که از یک هتل پنج ستاره انتظار می‌رود، علاوه بر رستوران، دارای یک بار اختصاصی است. بسته به فصلی که به هتل مسافرت کرده‌اید، به پول بار (بار کنار استخر) نیز دسترسی خواهید داشت. در مجموعه این هتل یک باغ زیبا ایجاد شده و یک تراس نیز در ساختمان وجود دارد. افراد کتابخوان می‌توانند در صورت تمایل، با مراجعه به کتابخانه مملو از کتاب هتل ریجنسی، به مطالعه بپردازند. نه تنها داخل اتاق‌ها، بلکه در قسمت‌های عمومی هتل و در کل سرتاسر مجموعه، به اینترنت وای فای دسترسی دارید. اتصال و استفاده از آن رایگان است.

هتل حیات ریجنسی استانبول را بهتر بشناسید

اگر اتومبیل شخصی در اختیار دارید، می‌توانید آن را داخل پارکینگ امن خود هتل قرار بدهید. با وجود اختصاصی بودن این پارکینگ، استفاده از آن منوط به پرداخت هزینه نیست. همچنین اجباری به تماس با بخش پذیرش برای رزرو پارکینگ وجود ندارد. بخش پذیرش این هتل به صورت 24 ساعته در دسترس قرار دارد تا به نیازهای مهمانان به صورت شبانه روزی پاسخ داده شود. متصدیان بخش پذیرش هتل حیات ریجنسی استانبول، به پنج زبان آلمانی، انگلیسی، روسی، ترکی و فیلیپینی صحبت می‌کنند. در نتیجه به منظور برقراری تعامل با آن‌ها دچار دردسر نخواهید شد. می‌توانید انواع خدمات همچون شستشوی لباس و اطوشویی را از این قسمت درخواست کنید.

برای رفاه حال مهمانان هتل حیات ریجنسی استانبول، انواع خدمات به آن‌ها ارائه می‌شود. به عنوان نمونه باید به وجود یک مرکز اسپا اشاره کرد. علاوه بر آن، یک مرکز تناسب اندام با بهترین دستگاه‌های بدنسازی نیز در مجموعه وجود دارد تا مسافران تور استانبول در صورت طولانی شدت مدت زمان اقامتشان، از برنامه ورزشی همیشگی خود دور نمانند. علاوه بر یک استخر سرباز، یک استخر سرپوشیده نیز داخل مجموعه در نظر گرفته شده است. در مرکز اسپا یک حمام ترکی، گردابی کوچک و همچنین استخری سرپوشیده وجود دارد. انواع خدمات درمانی را می‌توانید از متخصصان مجرب مرکز اسپا هتل حیات ریجنسی استانبول دریافت کنید تا در صورت داشتن هر گونه درد عضلانی، استخوانی یا مفاصل پیش از سفر، سالم و سرحال به شهر خود برگردید!

داخل تمامی اتاق‌های هتل حیات ریجنسی دسترسی به اینترنت فراهم شده است. داخل هر کدام، یک تلویزیون مسطح به همراه داخل مخصوص پخش موزیک وجود دارد. همچنین در صورت در اختیار داشتن وسایل گران قیمت و اسناد مهم، از ترس سرقت آن‌ها، مجبور به حمل دائمی‌شان همراه خود نیستید تا بلکه در معرض خطر گم شدن قرار بگیرند. دلیل این موضوع وجود یک صندوقچه بسیار ایمن داخل هر اتاق است. البته امنیت اتاق‌ها و در کل مجموعه به صورت 100 درصدی تامین است، اما جوانب احتیاط را باید در هر صورت رعایت کرد. گفتنی است داخل حمام هر اتاق امکانات آرایشی - بهداشتی کافی در نظر گرفته شده‌اند. هر اتاقتور استانبول دارای سیستم تهویه مطبوع مجزایی برای خود است.

اگرچه سیگار کشیدن داخل اتاق‌های هتل حیات ریجنسی استانبول ممنوع است، اما افراد سیگاری نیازمند خروج از محل اقامت خود به منظور کشیدن سیگار نخواهند بود، چرا که داخل مجموعه هتل، بخشی مخصوص برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. اتاق‌های هتل ریجسنسی دارای دیواره‌های عایق صدا هستند، به همین دلیل سر و صدای شما افراد ساکن در اتاق‌ها و سوئیت‌های کناری را آزار نخواهد داد.

یک فروشگاه هدیه داخل هتل وجود دارد تا در صورت نداشتن وقت برای خروج از محل اقامت به منظور خرید یک هدیه پیش از رفتنتور تفلیس           به محل ملاقات، بتوانید از یکی از محصولات متنوع آن را خریداری کنید. گفتنی است یک اتاق زیبایی نیز در نظر گرفته شده تا تور مالزی  برای اصلاح سر و صورت یا آرایش کردن نیازمند خروج از هتل و یافتن یک آرایشگاه در شهر نباشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/864/tub/Richmond_Istanbul_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل چهار ستاره ریچموند تکسیم استانبول در قلب استانبول، در خیابان ايستکلال و مرکز سرگرمی تکسیم واقع شده است. این هتل با ساختمان های تاریخی و کلیساها احاطه شده!

از امکانات اصلی این هتل 4 ستاره میتوان به 103 اتاق و سوئیت غیر سیگاری، اتاق های ویژه سیگار، خدمات اتاق، میز پذیرش 24 ساعته، سرویس خشکشویی، رستوران و بار، خدمات مبادله ارز، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدانها، میز گردشگری جهت ارائه بلیط و تور، صبحانه در دسترس، مرکز تجاری 24ساعته، ترنسفر فرودگاهی، تراس، کافیشاپ لابی، کتابخانه، ایستگاه کامپیوتر، پارکینگ، رایگان فای اشاره کرد.

در تمام اتاق های هتل ریچموند سیستم تهویه مطبوع، میز کار، تراس، مینیبار، حمام خصوصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، امکانات تهیه قهوه و چای، در برخی از اتاقها پنجره با منظره ایستیکال کادسی، بسفرس یا خط افق استانبول وجود دارد.

مسافران تور استانبول  تور تایلند  علاقمند به پیاده روی میتوانند از هتل تا موزه پرو 4دقیقهمیدان تکسیم6، برج گالاتا7، خیابان ایستیکلال8، پل گالاتا20، بازار ادویه30، قصر دولماباچه36، حیاط سوفیا و بازار بزرگ 42دقیقه و میدان سلطان احمد 44دقیقه پیاده روی نمایند.

از ریچموندتور دبی  استانبول تا Demiroren Mall تنها 10دقیقه پیاده روی میباشد.

فرودگاه بین المللی استانبول نیز 49کیلومتر تور باکو دورتر از هتل است.



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

                       

[img]https://bisungasht.com/items/items/256/tub/Hotel_Zurich_Istanbul_1_bisungasht_560.jpg[/img]


هتل زوریخ استانبول 
Zurich  در منطقه قدیمی شهر، در نزدیکی منطقه خرید استانبول، در فاصله 15 دقیقه پیاده روی از بازار بزرگ واقع شده است.

فرودگاه بین المللی آتاتورک 17 کیلومتری هتل زورچ می باشد.

در نزدیکی این هتل ایستگاه متروی Vezneciler  قرار دارد که به وسیله آن در عرض چند دقیقه به میدان معروف تقسیم خواهید رسید.

از امکانات اصلی هتل زوریچ می توان به 126 اتاق، 2 رستوران، پذیرش 24 ساعته، خدمات آبگرم، سونا، استخر بینظیر فصلی در فضای باز، کلوپ شبانه، تراس پشت بام، بوفه صبحانه رایگان، مراقبت از کودکان با هزینه اضافه، سرویستور دبی  خشکشویی، خدمات 24 ساعته اتاق و رایگان فای اشاره کرد.

در تمامی اتاق های هتل Zurich سیستم تهویه مطبوع، تخت و مبل  تور تایلند مدرن، تلویزیون ماهواره ای، حمام خصوصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سشوار، مینی بار، تلفن وجود دارد.

مسافران تور استانبول علاقمندتور باکو به پیاده روی میتوانند از هتل تا مسجد سلیمانیه 9دقیقه، بازار بزرگ 12، حمام Cemberlitas 18، بازار ادویه 18، Hippodrome 23، کلیسای Basilica 24، Cagaloglu Hamami 24، حیاط سوفیا 25، مسجد آبی 26، قصر Topkapi 34 دقیقه پیاده روی نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/1616/tub/Inntel_Hotel_Istanbul_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل چهار ستاره اینتل استانبول یکی از بهترین انتخابهای اقامتی ما در استانبول میباشد؛ که در فاصله 150متری از میدان تکسیم و پیاده روی کوتاهی از خیابان استقلال واقع شده است.

از امکانات اصلی هتل اینتل میتوان به 36 اتاق و سوئیت غیر سیگاری، خدمات اتاق، اتاق های سیگار، رستوران، میز تور و بلیط، تدریس اسکی در فصل زمستان، مرکز تجاری 24 ساعته، ترنسفر فرودگاهی، خدمات مبادله ارز، میز پذیرش 24ساعته، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدانها، کافی بار، صندوق امانات، سرویس خشکشویی، صبحانه بوفه ای رایگان، پارکینگ و فای رایگان اشاره کرد.

در همه اتاق های این هتل 4 ستاره سیستم تهویه مطبوع، میز، حمام خصوصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، یخچال، تلویزیون ماهواره ای، مینیبار، گاوصندوق، پنجره های بزرگ با نمایش شهر و دربرخی از اتاقها لپتاپ نیز وجود دارد.

مسافران تور استانبول علاقمند به پیاده روی  تور استانبول به راحتی میتوانند از هتل اینتل تا میدان تکسیم 4دقیقه، پارک Taksim Gezi 5دقیقه، خیابان استقلال6، مرکز فرهنگی آتاتورک،7 موزه پرو17، قصر دولماباچه22، برج گالاتا26، پل گالاتا36 و مرکز خرید و سرگرمی استانبول Cevahir 42دقیقه پیاده روی نمایند.

فرودگاه بین المللی آتاتورک 20کیلومتر و فرودگاه استانبول 50کیلومتر از هتل دورتر میباشند.

هر روزه بوفه صبحانه بین المللی به صورت رایگان به مهمانان اقامتی هتل ارائه میشود. برای وعده های غذایی دیگر تور تفلیس         مهمانان میتوانند در رستوران و نوار لابی انواع غذاهای خوشمزه و نوشیدنی های متعدد را تهیه کنند.

خدمات خشکشویی و ترنسفر فرودگاهی باتور مالزی  پرداخت هزینه اضافه قابل اجرا است.



:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

 

 

 

                       

 [img]https://bisungasht.com/items/items/930/tub/Dedeman_Istanbul_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل پنج ستاره ددمان استانبول  با ارائه خدمات جهانی به مسافران خود، در فاصله 8دقیقه از ایستگاه مترو Gayrettepe و مرکز زورلو، در استانبول واقع شده است. این هتل جزء هتل های زنجیره ای Dedeman Hotels میباشد.

از مهمترین امکانات رفاهی این هتل 5 ستاره میتوان به 325 اتاق و سوئیت خانوادگی، خدمات اتاق، میز پذیرش 24 ساعته، رستوران و بار، استخر سرپوشیده، تراس پشت بام، خدمات بانکداری و مبادله ارز، میز تور و بلیط، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدانها، صبحانه در دسترس، باشگاه تناسب اندام، پارکینگ، خدمات آبگرم، سونا خشک/بخار، حمام ترکی، جکوزی، اتاق های ماساژ درمانی، مرکز تجاری، ترنسفر فرودگاهس، سرویس خشکشویی، کافیشاپ لابی، فای رایگان، اتصال به اتاق مجاور در صورت نیاز اشاره کرد.

اتاق های لوکس هتل ددمان با دکوراسیون به رنگ های گرم تزئین شده اند در تمام اتاق ها سیستم تهویه مطبوع، میز کار، کمد لباس، حمام خصوصی؛ سشوار، اتاق خواب جداگانه، اتاق نشیمن جداگانه با مبلمان زیبا، لوازم آرایشی  و بهداشتی رایگان، مینیبار، چای و قهوه ساز وجود دارد.

مسافران تور استانبول   تور تایلند    علاقمند به پیاده روی میتوانند از هتل تا بیمارستان شبلیس اسلی فلورانس 5دقیقه، مرکز فروش Astoria استانبول5، مرکز هنرهای نمایشی زورلو6، مرکز خرید و سرگرمی استانبول Cevahir 14دقیقه، دانشگاه فنی ییلدیز15، مسجد اورکاوی23 و موزه دریایی 24دقیقه پیاده روی نمایند.

در رستوران Turkuaz مهمانان میتوانند از طیف وسیعی از غذاهای بین المللی و ترکی، بوفه یا à la carte  لذت ببرند. هر روز صبح نیز بوفه صبحانه رنگارنگ و مفصلی به مهمانان اقامتی ارائه میگردد.

فرودگاه بین المللی استانبول  تور باکو در فاصله 50کیلومتری هتل میباشد.

مرکز کنگره و نمایشگاهتور دبی   لوتی کیدار 7کیلومتر دورتر از هتل است.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/2161/tub/Retaj_Royale_Istanbul_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل رتاج رویال استانبول یکی از لاکچری‌ترین مکان‌هایی است که طی تور استانبول خود می‌توانید در آن اقامت داشته باشید. البته فراموش نکنید از هتل رتاج رویال استانبول تا میدان تکسیم به عنوان مرکز شهر فاصله تقریبا زیادی وجود دارد.

اتاق‌های هتل رتاج رویال استانبول بسیار شیک تزیین شده‌اند. یک استخر سرپوشیده به همراه یک حمام استانبولی برای مجموعه در نظر گرفته شده است. برای دور نماندن از برنامه ورزشی خود طی تور استانبول می‌توانید از مرکز تناسب اندام هتل رتاج رویال استفاده کنید. موارد نام برده تنها بخشی از امکانات این هتل پنج ستاره بسیار لوکس به شمار می‌روند.

اتاق‌های هتل رتاج رویال استانبول

همانطور که گفتیم، اتاق‌های این هتل دارای دکوراسیون مدرنی بوده و هر کدام به یک تلویزیون ال ای دی مجهز شده است. از طریق این تلویزیون‌ می‌توان به تماشای تمامی کانال‌های ماهواره‌ای نشست. اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع جداگانه‌ای برای خود بوده و چای‌ساز و قهوه‌ساز درونشان وجود دارند. داخل حمام با استفاده از سنگ مرمر پوشانده شده است. دسترسی به اینترنت وای فای به صورت رایگان امکان‌پذیر است تا بتوانید عکس‌های لاکچری خود را حین اقامتتان، به راحتی در شبکه‌های اجتماعی بارگذاری کنید!

در رستوران اختصاصی هتل رتاج رویال استانبول با نام زمزم، گستره‌ای از انواع غذاها اعم از ترکیه‌ای و محلی به همراه غذاهای بین المللی، سرو می‌شوند. یک اسنک بار برای هتل در نظر گرفته شده تا بتوان بین وعده‌های غذایی اصلی، برای خوردن غذاهای سبک به همراه نوشیدنی‌های غیر الکلی به آن مراجعه کرد. وجود این اسنک بار به همراه رستورانی شیک به صورت اختصاصی برای هتل رتاج رویال استانبول سبب می‌شود مهمانان برای خورد و خوراک، اجباری به خروج از محل اقامت خود نداشته باشند.

در مرکز آب درمانی   تور مالزی  هتل رتاج رویال استانبول خدمات ماساژ ارائه می‌شوند. می‌توانید برای آب درمانی از مربیان این مرکز کمک بگیرید. در اینجا اتاق‌هایی با طراحی خاص برای ریلکس کردن یا دریافت خدمات زیبایی ایجاد شده‌اند. آن‌ها جزو منحصربه‌فردترین خدمات هتل رتاج رویال به شمار می‌روند، به طوری که در کمتر هتل پنج ستاره‌ای در استانبول به آن‌ها دسترسی خواهید داشت.

مکان‌های دیدنی نزدیک به هتل رتاج رویال استانبول

به وسیله پرداخت تور تفلیس  هزینه می‌توانید از سرویس این هتل برای رفت و برگشت به مکان‌های دیدنی استفاده کنید. در صورت عدم تمایل به استفاده از وسایل نقلیه عمومی، متاسفانه به احتمال زیاد مجبور به این کار خواهید شد، چرا که فاصله قابل توجهی تا اغلب مکان‌های دیدنی استانبول وجود دارد. پیش از همه باید به مسافت 14 کیلومتری تا میدان تکسیم اشاره کنیم. در نتیجه دسترسی راحتی به مرکز شهر و قلب سیستم حمل و نقل عمومی آن ندارید. فاصله  تور استانبول تا مسجد سلیمانیه 12 کیلومتر است. در صورت تمایل به خرید کردن از بازار ادویه استانبول باید مسافتی 13 کیلومتری را بپیمایید. فاصله تا ستون کنستانتین نیز همین میزان است. برج گالاتا، باسیلیکا سیسترن و مسجد ایا صوفیه نیز حدودا 13 کیلومتر آن طرف‌تر از هتل رتاج رویال استانبول واقع شده‌اند.

 



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/934/tub/Titanic_Downtown_Beyoglu_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل پنج ستاره تایتانیک داونتاون بیوگلو استانبول با ارائه خدمات جهانی به مهمانان تور استانبول در 700متری از سنت آنتونی کلیسایPadua،  در قلب استانبول واقع شده است.

این هتل جزء هتلهای زنجیره ای با نام تجاری هتل های تایتانیک میباشد.

از امکانات اصلی هتل "تایتانیک مرکز شهر بیوگلو" میتوان به 264 اتاق خانوادگی، خدمات اتاق، میز پذیرش 24 ساعته، 3 رستوران، بار، تمام خدمات آبگرم، سونا، حمام بخار ترکی، سونا، خدمات ماساژ درمانی، استخر سرپوشیده، صبحانه در دسترس، باشگاه سلامت، خدمات مبادله ارز، پارکینگ اختصاصی، مرکز تجاری، ترنسفر فرودگاهی، میز تور و بلیط، صندوق امانات، فای رایگان و امکانات خشکشویی اشاره کرد.

در تمام اتاق های این هتل 5 ستاره میتوان به سیستم تهویه مطبوع، میز کار، کمد لباس، تلویزیون تختخواب با شبکه های ماهواره ای، حمام خصوصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، مینیبار، قهوه و چای ساز وجود دارد.

مسافران علاقمند به پیاده روی میتوانند از هتل تا خیابان ایستیکلال 7دقیقه، میدان تکسیم9، برج گالاتا14، مسجد سلیمانیه26، قصر توپکاپی30، بازار بزرگ استانبول30، مخزن ریحان32، حیاط سوفیا33 و مسجد آبی 36دقیقه پیاده روی نمایند.

مهمانان هتل تایتانیک بیوگلو هر روزه تور تفلیس  می توانند از صبحانه قاره ای یا صبحانه بوفه ای در هتل لذت ببرند. همچنین در این هتل یک رستوران با منو غذاهای بین المللی و ترکیه در دسترس است.

کارکنان پذیرش به زبان انگلیسی و ترکی مسلط بده و به خدمات رسانی و راهنمایی   تور مالزی  مهمانان مایلند.

نزدیکترین فرودگاه بین المللی، تور استانبول فرودگاه استانبول آتاتورک با فاصله  14کیلومتر از هتل میباشد؛ در حالی که فرودگاه استانبول 48کیلومتری هتل است.

 



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

                       

 [img]https://bisungasht.com/items/items/876/tub/Ramada_Plaza_Istanbul_City_Center_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل پنج ستاره رامادا پلازا استانبول سیتی سنتر با ارائه خدمات جهانی به مهمانان تور استانبول، در قلب استانبول، کمتر از 2 کیلومتر تا میدان Taksim واقع شده است. این هتل جزء هتل های زنجیره ای با نام تجاری Ramada میباشد.

از مهمترین امکانات رفاهی این هتل 5 ستاره میتوان به 176  اتاق و سوئیت خانوادگی، خدمات روزانه اتاق، رستوران و بار، استخر در فضای باز و بیرونی، تراس پشت بام، خدمات بانکداریATM و مبادله ارز، صبحانه در دسترس، مرکز تناسب اندام، خدمات آبگرم، سونا، حمام ترکی، اتاق های ماساژ درمانی، مرکز کنفرانس، ترنسفر فرودگاهی، میز پذیرش24 ساعته، میز تور و گردشگری، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدانها، سرویس خشکشویی،پارکینگ و فای رایگان اشاره کرد.

مهمانان میتوانند از واحدهای شارژ رایگان برای وسایل الکتریکی خود در این هتل استفاده نمایند.

در تمام اتاق های هتل رامادا پلازا مرکز شهر، سیستم تهویه مطبوع، میز کار، کمد لباس، مینیبار، یخچال، تلویزیون ماهواره ای، حمام خصوصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان موجود است. بعضی از اتاق ها دارای یک آشپزخانه نیز وجود دارد.

مسافران تور استانبول علاقمند به پیاده روی میتوانند از هتل تا مرکز خرید Nişantaşı شهر 8دقیقه، مرکز کنگره استانبول12، بیمارستان امریکایی12، مرکز خرید و سرگرمی استانبول Cevahir 21دقیقه، میدان تکسیم22، خیابانتور باکو ایستیکلال23، قصر دولماباچه29، ترامپ برج استانبول30، موزه پرا36 و برج گالاتا 44دقیقه پیاده روی نمایند.

درست در کنار این هتل 5 ستاره ورودی به ایستگاه متروی Osmanbey واقع شده است.

هر روزه بوفه صبحانه باز بین المللی بهتور دبی  مهمانان هتل به صورت رایگان ارائه میشود. انواع غذاهای ترکی و بین المللی در رستوران پانچالتز سرو میگردد.

مهمانان میتوانند در اتاق بخار سنگ مرمر(سونا) استراحت  تور تایلند   نمایند، یا در تاقهای ماساژ درمانی به آرامش برسند.

 



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

               

 [img]https://bisungasht.com/items/items/860/tub/Titanic_City_Taksim_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل چهار ستاره تایتانیک سیتی تکسیم استانبول در قلب استانبول، فقط 5دقیقه  پیاده روی از میدان تکسیم، واقع شده است. این هتل جزء هتل های زنجیره ای با نام تجاری هتل های تایتانیک میباشد.

از امکانات اصلی هتل شهر تایتانیک میتوان به 183 اتاق خانوادگی، خدمات اتاق، 2 رستوران، تمام خدمات آبگرم، حمام ترکی، سونا، خدمات ماساژ درمانی، استخر سرپوشیده، صبحانه در دسترس، مرکز تناسب اندام، سرویس خشکشویی، ذخیره سازی چمدانها، میز تور و بلیط، مرکز تجاری، ترنسفر فرودگاهی، خدمات مبادله ارز، میز پذیرش 24ساعته، ایستگاه کامپیوتر، فای رایگان اشاره کرد.

در تمام اتاق های مدرن این هتل 4 ستاره سیستم تهویه مطبوع، میز کار، تلویزیون ماهواره ای، کف چوبی، گاوصندوق، حمام خصوصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، مینیبار و میوه های تازه وجود دارد.

مسافران تور استانبول علاقمند تور دبی به پیاده روی میتوانند از هتل تا میدان تکسیم 7دقیقه، خیابان ایستیکلال8، پارک تکسیم گزی8، مرکز فرهنگی آتاتورک9، موزه پرا21، کاخ دولمباباچه21، برج گالاتا29، پل گالاتا40 و مرکز خرید و سرگرمی استانبولCevahir 40دقیقه پیاده روی نمایند.

هر روزه بوفه صبحانه با کیفیت  تور باکو و غنی شده ای از انواع سالاد، تخم مرغ، انواع پنیر، نان و میوه های تازه به صورت رایگان در اختیار مهمانان هتل قرار میگیرد. در رستوران Alesta نیز انواع  غذاهای بین المللی به مهمانان ارائه مینماید. علاقمندان میتوانند در نوار طبقه همکف و یک کافه با مجموعه ای از نوشیدنی های گرم از ساعات خود در هتل لذت ببرند.

فرودگاه بین المللی آتاتورک  تور تایلند       تنها 16کیلومتر و فرودگاه استانبول 49کیلومتر از هتل تایتانیک سیتی دورتر میباشند.

 



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/84/tub/Grand_Star_Hotel_Bosphorus_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل چهار ستاره گرند استار بسفرس استانبول Grand Star در قلب استانبول، در میدان تقسیم واقع شده است. این هتل در سال 2014 مورد بازسازی قرار گرفته است.

از امکانات اصلی هتل ستاره بزرگ می توان به 118 اتاق سیگار مجاز، 2 رستوران، کافیشاپ و بار، استخر سرپوشیده، استخر در فضای باز، استخر کودکان، بوفه صبحانه رایگان، باشگاه تناسب اندام، خدمات آبگرم، سونا، حمام ترکی، خدمات ماساژ، مرکز کنفرانس تجاری 24 ساعته، مراقبت از کودکان با هزینه اضافه، تراس، میز جلو 24 ساعته، سرویس خشکشویی، رایگان فای، پارکینگ رایگان و خدمات اتاق اشاره کرد.

در تمامی اتاق های هتل گرند استار سیستم تهویه مطبوع، تختخواب و مبلمان شیک، گاوصندوق، یک میز کار، یخچال، تلویزیون ماهواره ای، حمام خصوصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان وجود دارد. برخی از اتاق ها دارای پنجره با منظره دریا هستند.

در رستوران های تور تفلیس  هتل غذاهای منطقه ای از جمله سبزیجات بره، غذاهای دریایی و محلی به مسافران تور استانبول ارائه میشود. رستوران ها منظره دریا را از پنجره های بزرگشان نمایش می دهند.

ایستگاه مترو Taksim در 2 دقیقه پیاده روی از هتل قرار دارد.

فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول 16 کیلومتری تور استانبول هتل است.

علاقمندان به پیاده روی می توانند از هتل گرند استار تا میدان تقسیم 3دقیقه، مادام تیساده استانبول 7، موزه بی گناه 8، خیابان فرانسوی 10، کلیسای سنت تور مالزی آنتونی Padua 11، موزه پرا 14، مسجد آبی 20، برج گالاتا 22، قصر Dolmabahce 24، ادویه فروشی 41 دقیقه پیاده روی نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/297/tub/Sun_Comfort_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل سان کامفورت استانبول در محدوده کومکاپی، در منطقه Fatih استانبول واقع شده است.

از امکانات اصلی هتل خورشید کامفورت میتوان به 27 اتاق خانوادگی، خدمات اتاق، سرویس خشکشویی، خدمات مبادله ارز، میز پذیرش 24 ساعته، تراس پشت بام، میز تور و گردشگری، کافی بار، باغ، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات، سالن اجتماعات، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدان ها، صبحانه بوفه رایگان و فای رایگان اشاره کرد.

در تمام اتاق های هتل سان سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با شبکه های کابلی، یخچال، حمام خصوصی، سشوار، لوازم بهداشتی آرایشی رایگان و کتانی وجود دارد.

مهمانان تور استانبول تور استانبول علاقمند به پیاده روی تور تفلیس  به راحتی میتوانند از هتل تا بندر دریای Yenikapi در 2دقیقه، ماهی کوپکاپی4، حمام Gedikpasa 6دقیقه، مسابقه قسطنطنیه12، مسجد آبی12، بازار ادویه15 و قصر توپکاپی 18دقیقه پیاده روی نمایند.

فرودگاه بین المللی آتاتورک استانبول در 19کیلومتر هتل میباشد.

هر روزه بوفه صبحانه غنی شده از انواع مواد  تور مالزی غذایی به صورت رایگان در خدمت مهمانان هتل قرار میگیرد. در اطراف هتل رستوران های بسیار زیادی نیز وجود دارند که شما می توانید از انواع غذاهای سنتی ترکیه لذت ببرید



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

               

 [img]https://bisungasht.com/items/items/879/tub/Cartoon_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل چهار ستاره کارتون استانبول در قلب منطقه بیوگولو استانبول، واقع شده است.

از مهمترین امکانات این هتل 4 ستاره میتوان به 127 اتاق و سوئیت خانوادگی غیر سیگاری، خدمات اتاق، اتاق های ویژه سیگار، سرویس خشکشویی  تور باکو، میز تور و بلیط، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدانها، رستوران و بار، میز پذیرش 24ساعته، صبحانه در دسترس، اتاق ملاقات، خدمات مبادله ارز، کارکنان چند زبانه، خدمات بوفه، روزنامه های رایگان در لابی، فای رایگان اشاره کرد.

در تمام اتاق های هتل کارتون سیستم تهویه مطبوع، مبلمان و تختخواب مدرن، حمام خصوصی، تلویزیون با شبکه های حق بیمه، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان اشاره کرد.

مسافران تور استانبول علاقمند به پیاده روی میتوانند از هتل تا میدان تکسیم 3دقیقه، خیابان ایستسکلال5، پارک تکسیم گزی4، مرکز فرهنگی آتاتورک6، موزه پرا14، کاخ دولماباچه23، برج گالاتا23، پل گالاتا35 و مرکز خرید و تفریحی استانهای چویحیر 44دقیقه پیاده روی کنند.

هر روزه بوفه صبحانه بین المللی به صورت رایگان به مهمانان هتل ارائه میشود. مهمانان میتوانند در نوار پانورامیک به نمایش میدان تکسیم از نوشیدنی ها لذت ببرند. یا در رستوران با دیوار های شیشه ای آیشا بنشینند (رستورانی با سقف دیوار و  تور تایلند      آسانسور شیشه ای) و انواع غذاهای ترکیه و بین المللی در این رستوران سرو نمایند.

فرودگاه بین المللی استانبول تور دبی در فاصله 50کیلومتری  هتل میباشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

                       

 [img]https://bisungasht.com/items/items/877/tub/Radisson_Blu_Hotel,_Istanbul_Sisli_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل پنج ستاره رادیسون بلو شیشلی استانبول ، با ارائه خدمات جهانی به مهمانان، در Sisli، تنها 250متری از مرکز خرید Cevahirواقع شده است. این هتل جزء هتل های زنجیره ای با نام تجاری Radisson Blu میباشد.

از امکانات اصلی این هتل 5 ستاره میتوان به 291 اتاق و سوئیت خانوادگی مجلل، رستوران و 2 بار، استخر سرپوشیده، استخر در فضای باز، مرکز تناسب اندام، سونا، حمام ترکی، اتاق های ماساژ درمانی، مرکز کنفرانس، نگهداری از کودکان با هزینه اضافه، سالن تجاری کسب و کار، میز تور و بلیط، خدمات اتاق، خدمات مبادله ارز، میز پزیرش 24 ساعته، کافیشاپ لابی، رایگان فای و پارکینگ رایگان، سرویس خشکشویی، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدانها، ترنسفر فرودگاهی اشاره کرد.

در تمام اتاق های هتل رادیسون بلو سیسلی سیستم تهویه مطبوع، میز کار، کمد لباس، حوله و دمپایی به تعداد نفرات، تلویزیون تختخواب با شبکه های ماهواره ای، مینیبار، سرویس میز و اتو، حمام خصوصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، وسایل تهیه چای و قهوه وجود دارد.

مسافران تور استانبول علاقمند به پیاده روی میتوانند از هتل تا مرکز خرید و تفریحی استانهای چویحیر 5دقیقه، ترامپ برج استانبول14، مرکز خرید Nişantaşı شهر18، بیمارستان Amerikan 19دقیقه، مرکز خرید Astoria Istanbul 23دقیقه، مرکز کنگره استانبول26، میدان تکسیم36، خیابان ایستیکلال38 و قصر دولماباچه 43دقیقه پیاده روی نمایند.

هر صبح این هتل روز خود را با بوفه صبحانه رنگارنگ رایگان  به مهمانان اقامتی هتل آغاز میکند. همچنین ناهار و شام  تور باکو در رستوران à la carte و رستوران معتبر توریستی عرضه می شود. گزینه های ناهارخوری شامل رستوران Hamdi و استیک نان رستوران Istan'bull میباشد. مهمان می تواند از طیف گسترده ای از نوشیدنی ها و تنقلات در کافه و بار هتل لذت ببرند. نوار استخر نیز در فصل تابستان به راه است.

هتل رادیسون بلو   تور تایلند    سیلسی در فاصله کوتاهی از ایستگاه متروی Sisli قرار دارد که سفر به اقسا نقاط استانبول را فراهم می آورد.

فرودگاه بین المللی آتاتورک در 21کیلومتر و  تور دبی فرودگاه استانبول 50کیلومتر دورتر از هتل است.

 



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/301/tub/Hotel_Bristol_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل بریستول  استانبول در قلب استانبول، در فاصله 300 متری از خیابان پر رفت و آمد استقلال واقع شده است.

از مهمترین امکانات اصلی هتل بریستول میتوان به اتاق های خانوادگی، خدمات اتاق، میز پذیرش 24ساعته، میز تور و گردشگری، خدمات مبادله ارز، رایگان فای، فضای پارکینگ، امکانات اجاره ماشین و وسایل نقلیه، خدمات ذخیره سازی چمدان و سرویس خشکشویی اشاره کرد.

تمام اتاق های این هتل با دکوراسیونی به رنگ های گرم و مبلمان چوبی تزئین شده اند. در هر واحد سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره ای، میز کار، مینیبار، حمام خصوصی، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان وجود دارد.

هر روز صبحانهتور استانبول بوفه در اتاق صبحانه به صورت رایگان به مهمانان هتل ارائه میگردد. علاقمندان میتوانند در نوار از انواع نوشیدنی های محلی و بین المللی لذت ببرند.

مهمانان تور استانبول میتوانند ازتور مالزی هتل بریستول طی مسافت 3کیلومتر از محل تاریخی استانبول با اماکن مهمی مانندتور تفلیس مسجد آبی، کاخ توپکاپی و موزه حاجی سوفیا بازدید نمایند.

مرکز خرید Cevahir در 15دقیقه رانندگی از هتل است. درحالی که خیابان ایستکلال تنها 8دقیقه دورتر میباشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 مرداد 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

]

هتل چهار ستاره پرا رز استانبول Pera Rose در Beyoğlu ، تنها 5 دقیقه از خیابان پر جنب و جوش استقلال واقع شده است.

از امکانات اصلی هتل پرا رز می توان به سوئیت و اتاق های شیک، پذیرش 24 ساعته، رستوران و بار، رایگان فای، پارکینگ(هزینه   تور تایلند هر 24 ساعت 4 یورو)، کافه، سونا(هزینه 20 یورو)، حمام ترکی، مرکز تناسب اندام، دریافت تلفن همراه، سرویس خشکشویی، شاتل فرودگاه، خدمات کوهنوردی، مرکز کنفرانس تجاری، اجاره اتومبیل، تور گشت و گذار، پرستار بچه، خدمات لیموزین و... اشاره کرد.

در تمامی اتاق ها سیستم تهویه مطبوع، تختخواب و میل شیک، تلویزیون ماهواره ای، تلفن در اتاق، تلفن در حمام، مینی بار، قهوه و چای ساز، حمام با دوش، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، دمپایی های راحت، بخار تور باکو ساز وجود دارد.

ایستگاه تراموا تونل، ایستگاه Nostalgic Tram  و ایستگاه مترو شیشانه حدود 3 دقیقه ای هتل هستند.

هتل پرا رز، هر تور دبی روزه بوفه صبحانه مفصلی را به مهمانان به صورت رایگان ارائه می نماید. همچنین این رستوران با غذاهای بین المللی و روسی متنوعی برای نهار و شام میزبان مسافران تور استانبول است. به علاوه غذاهای دیابتی نیز در دسترس اند.  

 



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/1614/tub/VERS%C4%B0ON_HOTEL_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل ورژن استانبول دارای دسترسی خوبی به برخی از مکان‌های دیدنی بسیار مهم شهر است. امکانات این هتل در حد قابل قبولی بوده و مسافران از اقامت در هتل ورژن رضایت کافی داشته‌اند.

از هتل ورژن استانبول تا ستون کنستانتین 20 دقیقه به صورت پیاده راه وجود دارد. برای رسیدن به مسجد آبی تور تفلیس کافی است کمتر از 2 کیلومتر پیاده‌روی کنید. آن‌ها تنها مکان‌های دیدنی مهم نزدیک به هتل ورژن استانبول نیستند. حین اقامت در اینجا می‌توانید طی زمانی کوتاه، با طی مسافتی کمتر از 2 کیلومتر، به باسیلیکا سیسترنبرسید. تا مسجد سلیمانیه نیز همین میزان فاصله وجود دارد. به همین دلیل هتل ورژن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افراد در پی تماشای مکان‌های تاریخی فراوان طی کمترین زمان ممکن در طول تور استانبول است. سایر مکان‌های دیدنی معروف همچون مسجد ایا صوفیه نیز از اینجا فاصله زیادی ندارند.

امکانات اتاق‌های هتل ورژن استانبول

هر اتاق این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و حمام منحصربه‌فرد خود است. وجود یک رستوران در هتل ورژن استانبول سبب می‌شود تور استانبول مسافران برای سرو غذا از خارج شدن از هتل بی‌نیاز باشند. بخش اطلاعات به صورن دائمی در تمامی ساعات شبانه‌روزی در دسترس بوده و به منظور فراهم شدن امکان دسترسی مسافران به اینترنت طی اقامت خود در هتل، یک شبکه وای فای رایگان برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. به مسافران سرویس رفت و برگشت از فرودگاه ارائه می‌شود. در صورت لزوم می‌توان از سرویس تور مالزی اجاره خودروی هتل ورژن استانبول بهره برد تا جابه‌جایی در شهر به ساده‌ترین، و راحت‌ترین شکل ممکن فراهم شود. گفتنی است در هر اتاق یک تلویزین تخت وجود داشته و در حمام‌ها، یک سشوار پیدا خواهید کرد که شما را از همراه بردن این وسیله در چمدان لوازم شخصی‌تان بی‌نیاز می‌کند. مسافران هر روز می‌توانند در بوفه هتل ورژن، صبحانه مورد علاقه‌شان را تناول کنند.

 

                



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/850/tub/Hilton_Istanbul_Bosphorus_1_bisungasht_560.jpg[/img]\

هتل پنج ستاره هیلتون بسفر استانبول  با ارائه خدمات جهانی به مهمانان تور استانبول، در قلب استانبول، تنها 10 دقیقه از میدان تکسیم واقع شده است. این هتل جزء هتل های زنجیره ای با نام تجاری هتل ها و استراحتگاه های هیلتون میباشد.

فرودگاه بین المللی آتاتورک 20کیلومتر و فرودگاه استانبول 47کیلومتر از هتل دورتر است.

از امکانات اصلی این هتل 5 ستاره میتوان به 500 اتاق و سوئیت مجلل، خدمات اتاق، خدمات ATM بانکداری و مبادله ارز، 3 رستوران و 3 بار، استخر در فضای باز، باغ، خدمات آبگرم، سونا خشک/بخار، اتاق های ماساژ درمانی، صبحانه در دسترس، 3 زمین تنیس در فضای باز، راکتبال، مرکز تجاری 24 ساعته، مراقبتتور استانبول از کودکان با هزینه اضافه، تراس، میز پذیرش 24ساعته، ترنسفر فرودگاهی، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدانها، میز تور و گردشگری، رایگان فای و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

در تمام اتاقهای هتل هیلتون بوسفوروس سیستم تهویه مطبوع، حمام خصوصی،سشوار، کمد لباس، حوله و دمپایی به تعداد نفرات، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، مینیبار، پنجره های سنتی و بالکن هایی با منظره باغ و بسفر وجود دارد.

مهمانان علاقمند به پیاده روی میتوانند از هتل بسفروس تا میدان تکسیم 14دقیقه، مرکز فرهنگی آتاتورک15، خیابان استقلال16، قصر دولماباچه25، موزه پرادا28، مرکز تفریحی و سرگرمی استانبول34، برج گالاتا37 و ترامپ برج استانبول 43دقیقه پیاده روی نمایند.

ایستگاه متروی Taksim 5دقیقه وتور تفلیس ایستگاه متروی Osmanbey 13دقیقه از هتل فاصله دارد.

مهمانان هتل میتوانند در کلاس های ایروبیک با پرداخت هزینه شرکت نمایند.

غذاهای کانتونی در رستوران اژدها در فضای آزار و منظره طبیعت، سرو میشود. غذاهای منطقه ای ترکی مانند غذاهایتور مالزی دریایی و گوشت کبابی در رستوران Terrace Bosphorus قابل سفارش است. مهمانان می توانند از رستوران های دبی هند بوفوروس با غذاهای هندی نیز بازدید نمایند. هر جمعه موسیقی زنده در هتل نواخته میشود.



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

           

 [img]https://bisungasht.com/items/items/86/tub/Hotel_Malkoc_1_bisungasht_560.jpg[/img]

 

 

هتل سه ستاره سد استانبول  در فاصله 300 متری ایستگاه تراموا Kabatas  استانبول واقع شده است.

از امکانات اصلی هتل سد می توان به 50 اتاق و سوئیت،  2 رستوران، تراس پشت بام، خدمات آبگرم، سونا، حمام ترکی، خدمات ماساژ، میز جلو  تور تایلند 24 ساعته، قهوه و چای در یک منطقه مشترک، باغ، سرویس خشکشویی، اتاق ملاقات و کنفرانس، کارکنان چند زبانه، بوفه صبحانه رایگان، وای-فای رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاه با هزینه اضافه، خدمات اتاق اشاره کرد.

در تمام اتاق های هتل سد سیستم تهویه مطبوع، تختخواب و مبل، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، حمام خصوصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، برخی اتاقها تراس با منظره دریا وجود دارد.

هر روزه بوفه صبحانه رایگان به مهمانانتور دبی هتل ارائه می شود. به علاوه مسافران تور استانبول می توانند در رستوران à la carte از غذاهای سنتی با منظره دریا لذت ببرند.

فرودگاه بین المللی آتاتورک 20 کیلومتری هتل sed می باشد.

علاقمندان به پیاده روی   تور باکو میتوانند ازsed تا قصر Dolmabahce 12دقیقه، میدان تقسیم 12، ودافون آرنا 10، موزه هنرهای معاصر استانبول 14، دانشکده فنی استانبول15، Madame Tussauds Istanbul 19، موزه دریایی 19، موزه بی گناه 22، برج گالاتا 30 دقیقه پیاده روی نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

           

 [img]https://bisungasht.com/items/items/86/tub/Hotel_Malkoc_1_bisungasht_560.jpg[/img]

 

 

به هتل مالکوک استانبول مکان‌های دیدنی زیادی مجاورت دارند. وجود اتاق‌های «سیگار ممنوع»، یک استراحتگاه اشتراکی برای ملاقات‌های دست جمعی و همچنین وای فای رایگان از جمله ویژگی‌های این هتل محسوب می‌شوند. از تراس هتل می‌توان دید خوبی نسبت به شهر داشت.

دسترسی بسیار مناسب هتل مالکوک استانبول

به عنوان دیگر مکان‌های دیدنی که فاصله بسیار کمی تا هتل مالکوک استانبول دارند باید به باسیلیکا سیسترن، مسجد سلیمانیه و مسجد آبی اشاره کرد تور دبی که فاصله آن‌ها حدود 2 کیلومتر است. به این ترتیب می‌توان طی زمانی بسیار کوتاه، به صورت پیاده به برخی از دیدنی‌ترین مکان‌های دیدنی شهر استانبول دسترسی داشت. بخش اطلاعات هتل مالکوک استانبول به صورت 24 ساعته برای پاسخگویی به مسافران در دسترس بوده و سرویس‌هایی همچون تبدیل ارزهای مختلف به یکدیگر را برای رفاه حال مسافران ارائه می‌کند.

اتاق‌های مسافران دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و در هر کدام، یک تلویزیون تخت با قابلیت تماشای کانال‌های ماهواره‌ای وجود دارد. از ذکر وجود یک یخچال، چای‌ساز برقی، حمام به همراه سشوار و یک کمد نمی‌توان غافل شد. با وجود  تور باکو  ساخت یک لانج اشتراکی برای هتل مالکوک استانبول در برخی قسمت‌های آن صندلی‌هایی برای نشستن افراد کنار یکدیگر وجود دارد. هر روز صبح می‌توان با رفتن به بوفه هتل، صبحانه مورد علاقه خود را برگزید.

برای علاقه‌مندان به خرید کردن، این هتلی بسیار مناسب به منظور اقامت است، چرا که تا بازار بزرگ استانبول (گرند بازار) تنها 2 کیلومتر فاصله وجود دارد. مسجد ایا صوفیه به عنوان یکی از خارق‌العاده‌ترین، قدیمی‌ترین و باعظمت‌ترین بناهای باستانی دنیا، 3 کیلومتر آن طرف‌تر از هتل مالکوک استانبول قرار گرفته است. در نتیجه در صورت  تور تایلند داشتن تمایل به پیاده‌روی، می‌توانید تعداد زیادی از مکان‌های دیدنی بسیار مهم شهر را بدون نیاز به استفاده از وسایل نقلیه تماشا کنید.

این هتل سرویس رفت و برگشت از فرودگاه را برای مسافران فراهم می‌کند، اما باید بابت آن هزینه پرداخت کنید. برای دوست‌داران تماشای مکان‌های تاریخی بسیار مهم شهر، هتل مالکوک استانبول مکانی بسیار ایده‌آل به منظور اقامت است.



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/926/tub/Grand_Makel_Hotel_Topkapi_1_bisungasht_560.jpg[/img]\

هتل پنج ستاره گرند ماکل توپکاپی استانبول با ارائه خدمات جهانی به مهمانان تور استانبول در فاصله 3.5کیلومتری از Haseki Eğitim و Araştırma Hastanesi واقع شده است.

نزدیکترین فرودگاه بین المللی، فرودگاه آتاتورک با فاصله 12کیلومتری هتل میباشد. درحالی که فرودگاه استانبول تقریبا 53کیلومتر از هتل دورتر است.

از امکانات اصلی هتل ماکل توپکاپی بزرگ میتوان به 118 اتاق وتور تفلیس سوئیت مجلل، خدمات آبگرم، سونا بخار و خشک، جکوزی، اتاق های ماساژ درمانی، استخر سرپوشیده، تراس پشت بام، صبحانه در دسترس، ترنسفر فرودگاهی، خدمات اتاق، خدمات مبادله ارز، مرکز تناسب اندام، سرویس خشکشویی، 5 اتاق جلسه، میز پذیرش 24ساعته، میز تور و گردشگری، صندوق امانات، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدانها، رایگان فای و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

در تمام اتاق های این هتل 5 ستاره سیستمتور مالزی تهویه مطبوع، میز کار، کمد لباس، مینیبار، حمام خصوصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سشوار، تلویزیون ماهواره ای وجود دارد.

هر روز بوفه صبحانه های قاره ای در این هتل باشکوه به صورت رایگان در خدمت مهمانان اقامتی هتل قرار میگیرد. در رستوران هتل نیز انواع غذاهای بریتانیایی سرو میشود.

از هتل میکل-توپکاپی تا بازار بزرگتور استانبول 5کیلومتر، بازار ادویه5.1، مسابقه قسطنطنیه5.7، مسجد آبی5.8، مخزن ریحان5.8، میدان سلطان محمد5.9، حجاب سوفیا5.9، قصر توپکاپی 6.2کیلومتر فاصله میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

           

 [img]https://bisungasht.com/items/items/902/tub/Maxwell_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]

 

 

هتل مکسول استانبول یکی از پرفروشترین اقامتگاه های قلب استانبول میباشد که تقریبا در 1.2کیلومتری میدان تکسیم واقع شده است.

از مهمترین امکانات اصلی هتل ماکسول میتوان  تور تایلند به 17 اتاق خانوادگی، خدمات اتاق، میز پذیرش24 ساعته، خدمات تبدیل ارز، میز تور و بلیط، ترنسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه رایگان و فای رایگان اشاره کرد.

در هر اتاق سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی، حمام خصوصی، سشوار، میز، تراس، کتری برقی، کمد لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، لوازم خانه داری روزانه، مینیبار وجود دارد.

مهمانان تور استانبول علاقمند به پیاده روی تور دبی میتوانند از هتل تا خیابان استیکلال 3دقیقه، موزه پرا8، میدان تکسیم9، برج گالاتا17، کاخ دولماباچه30، پل گالاتا30، بازار ادویه40 و مسجد سلیمانیه 44دقیقه پیاده روی

صبحانه بوفه ای هر روزه در ماکسول به صورت رایگان به مهمانان اقامتی ارائه می شود.

نزدیکترین فرودگاه بین المللی، فرودگاه استانبول آتاتورک، با فاصله 19کیلومتر تور باکو دورتر از هتل میباشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/272/tub/Fide_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]\

هتل سه ستاره فاید استانبول fide در موقعیت مکانی عالی در قلب استانبول حدود 10 دقیقه پیاده روی تا میدان معروفتور تفلیس تقسیم واقع شده است.

امکانات اصلی این هتل شامل 11 اتاق و سوئیت بدون سیگار، خدمات اتاق 24 ساعته، شاتل فرودگاه، پذیرش 24 ساعته، خدمات خرید مواد غذایی رایگان، کتابخانه، ایستگاه کامپیوتر،  سرویس خشکشویی، کارکنان چند زبانه، بوفه صبحانه رایگان، اتصال به اتاق مجاور در صورت نیاز، خدمات مباده ارز، رایگان فای و پارکینگ، خدمات بلیط و ذخیره سازی چمدان می باشد. اجاره اتومبیل و خدمات انتقال فرودگاه نیز در صورت درخواست با هزینه اضافه در دسترس است.

اتاق های هتل به زیبایی تزئین شده اند و در آنها تلویزیون های ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع، تختخواب و نشیمنگاه، مینیبار، یخچال، حمام خصوصی با دوش، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سشوار وجود دارد. مسافران تور استانبولتور استانبول می توانند از پنجره های اتاق ها از منظره زیبای شهر لذت ببرند.

کافه ها، رستوران ها و مراکز خرید در خیابان استقلال نیز در عرض پیاده روی کوتاهی از هتل فیده است.

ایستگاه متروی تقسیم که برای دسترسی راحت به اقسا نقاط شهر است در نزدیکی هتل واقع شده. فرودگاه آتاتورک استانبول نیز 19 کیلومتری هتل می باشد.

علاقمندان به پیاده روی میتوانند ازتور مالزی هتل تا سنت آنتونی کلیسای Padua 6دقیقه، موزه پرا 7، مادام تیساده استانبول 7، خیابان فرانسوی 9، موزه بی گناه 11، میدان تقسیم 12، برج گالاتا 17، قصر Dolmabahce 33، بازار ادویه 39، مسجد سلیمانیه 43 دقیقه پیاده روی نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 [img]https://bisungasht.com/items/items/292/tub/Herton_Hotel_111111111111_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل هرتون استانبول یکی از پرفروش ترین اقامتگاه های پیشنهادی ما در مرکز استانبول بوده که در منطقه  Unkapani Fatih تنها 1کیلومتری از بازار بزرگ استانبول واقع شدهتور مالزی است. منطقه تاریخی Sultanahmet با کاخ توپکاپی، حجاب سوفیا و مسجد آبی در 2کیلومتری هتل میباشد.

از مهمترین امکانات اصلی این هتل میتوان به 13 اتاق خانوادگی، خدمات اتاق، میز پذیرش 24 ساعته، میز تور و بلیط، باغ، صندوقتور تفلیس امانات، خدمات لباسشویی، خدمات ذخیره سازی چمدان، ترنسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه ای رایگان و فای رایگان اشاره کرد.

در تمام اتاق های مدرن هتل هرتون سیستم تهویه مطبوع، لوازم خانه داری روزانه، یخچال، تلویزیون ماهواره ای، حمام خصوصی با دوش، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سشوار وجود دارد.

مسافران تور استانبول علاقمند به پیاده روی میتوانند از هتل تا مسجد سلیمانیه 10دقیقه، بازار ادویه12، میدان Eminonu 14دقیقه، بازار بزرگ18، میدان بیضیت20، برج گالاتا25، حیاط سوفیا30، قصر توپکاپی35 و مسجد آبی 36دقیقه پیاده روی نمایند.

ایستگاه تراموا Aksaray و بندر فریم Eminonu تنها 10دقیقه پیاده روی از هتل Herton است. فرودگاه بین المللی آتاتورک نیز 18کیلومتر از هتل فاصله دارد. خدمات ترنسفر فرودگاهی با  اخذ هزینه اضافه قابل تنظیم میباشد



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 [img]https://bisungasht.com/items/items/287/tub/Istanburg_Efes_Hotel_1111111111111111111_bisungasht_560.jpg[/img]

 

 

هتل استامبورگ ایفز استانبول 

 یکی از پرفروش ترین اقامتگاه ها استانبول میباشد؛ که در منطقه مرمره، 900متر از Haseki Eğitim و Araştırma Hastanesi و 1.2کیلومتر از مسجد Suleymaniye و بازار بزرگ استانبول واقع شده است.

از مهمترین امکانات اصلی هتل افسوس میتوان به اتاق های خانوادگی، سرویس اتاق، میز پذیرش 24ساعته، رستوران تور باکو     و بار، صبحانه در دسترس، سرویس خشکشویی، ذخیره سازی چمدانها، ترنسفر فرودگاهی، خدمات مبادله ارز، میز تور و گردشگری، قهوه و چای در یک منطقه مشترک، کارکنان چند زبانه، فای رایگان اشاره کرد.

در تمام اتاق های هتل سیستم تهویه مطبوع، یخچال، حمام خصوصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سشوار وجود دارد.

کارکنان پذیرش میتوانند به زبانهای عربی، انگلیسی، فارسی  تور تایلند و روسی صحبت نمایند و به خدمات رسانی و کمک به مهمانان علاقمندند.

هر روزه بوفه صبحانه مفصلی به صورت رایگان به میهمانان هتل ارائه میگردد. مهمانان تور استانبول میتوانند از انواع قهوه، چای، نوشیدنی های غیرالکلی و کوکیتور دبی ها در هتل لذت ببرند.

فرودگاه بین المللی استانبول آتاتورک در فاصله 12کیلومتری هتل افسوس میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 [img]https://bisungasht.com/items/items/1324/tub/My_Hotel_Pratunam_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل سه ستاره Myhotel Pratunam  در مرکز شهر بانکوک، در 5 دقیقه رانندگی از Platinum و Panthip Plaza IT Mall واقع شده است.

از امکانات اصلی مای هتل پراتونام میتوان به 71 اتاق و سوئیت، رستوران، بار، رایگان فای در لابی، میز پذیرش 24 ساعته، سرویس خشکشویی، خدمات بوفه، خدمات تور و بلیط، اتاق ماساژ تایلندی، فروشگاه تور تفلیس    هدیه، میز تور، خدمات اتاق، خدمات شاتل رایگان به Pratunam، پارکینگ رایگان و صبحانه روزانه رایگان اشاره کرد.

اتاقها در سبک مدرن تزئین شده اند. در تمام اتاق های این هتل سه ستاره سیستم تهویه مطبوع، یخچال و فریزر، وسایل خانه داری تور استانبول روزانه، تلویزیون LCD با شبکه های کابلی، حمام خصوصی با وان، سشوار، دمپایی، گاوصندوق، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان وجود دارد.

اقامت در مای هتل بسیار مرقون به صرفه است. MyHotel در نزدیکی ایستگاه Phyathai BTS قرار دارد و دارای رستوران "Mycafe" است که می توانید از غذاهای محلی تایلندی و نوشیدنی های متنوع این رستوران لذت ببرید.

مسافران تور ترکیبی بانکوک تایلند علاقمند به پیاده روی میتوانند از هتل مایهتل  تا Pantip Plaza 8دقیقه، فروشگاه پلاتین مد10، مجتمع خرید CentralWorld 18دقیقه، Sea Life Bangkok Ocean World 18دقیقه، بازار سایام  تور مالزی    پاراژون19، معبد Erawan 21دقیقه، پیمان پیروزی21، خانه جیم تامپسون23، مرکز خرید MBK 26دقیقه، سفارت مرکزی27دقیقه پیاده روی نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 خرداد 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 20 صفحه بعد