نوشته شده توسط : masoome

]

هتل چهار ستاره پرا رز استانبول Pera Rose در Beyoğlu ، تنها 5 دقیقه از خیابان پر جنب و جوش استقلال واقع شده است.

از امکانات اصلی هتل پرا رز می توان به سوئیت و اتاق های شیک، پذیرش 24 ساعته، رستوران و بار، رایگان فای، پارکینگ(هزینه   تور تایلند هر 24 ساعت 4 یورو)، کافه، سونا(هزینه 20 یورو)، حمام ترکی، مرکز تناسب اندام، دریافت تلفن همراه، سرویس خشکشویی، شاتل فرودگاه، خدمات کوهنوردی، مرکز کنفرانس تجاری، اجاره اتومبیل، تور گشت و گذار، پرستار بچه، خدمات لیموزین و... اشاره کرد.

در تمامی اتاق ها سیستم تهویه مطبوع، تختخواب و میل شیک، تلویزیون ماهواره ای، تلفن در اتاق، تلفن در حمام، مینی بار، قهوه و چای ساز، حمام با دوش، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، دمپایی های راحت، بخار تور باکو ساز وجود دارد.

ایستگاه تراموا تونل، ایستگاه Nostalgic Tram  و ایستگاه مترو شیشانه حدود 3 دقیقه ای هتل هستند.

هتل پرا رز، هر تور دبی روزه بوفه صبحانه مفصلی را به مهمانان به صورت رایگان ارائه می نماید. همچنین این رستوران با غذاهای بین المللی و روسی متنوعی برای نهار و شام میزبان مسافران تور استانبول است. به علاوه غذاهای دیابتی نیز در دسترس اند.  

 



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/1614/tub/VERS%C4%B0ON_HOTEL_1_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل ورژن استانبول دارای دسترسی خوبی به برخی از مکان‌های دیدنی بسیار مهم شهر است. امکانات این هتل در حد قابل قبولی بوده و مسافران از اقامت در هتل ورژن رضایت کافی داشته‌اند.

از هتل ورژن استانبول تا ستون کنستانتین 20 دقیقه به صورت پیاده راه وجود دارد. برای رسیدن به مسجد آبی تور تفلیس کافی است کمتر از 2 کیلومتر پیاده‌روی کنید. آن‌ها تنها مکان‌های دیدنی مهم نزدیک به هتل ورژن استانبول نیستند. حین اقامت در اینجا می‌توانید طی زمانی کوتاه، با طی مسافتی کمتر از 2 کیلومتر، به باسیلیکا سیسترنبرسید. تا مسجد سلیمانیه نیز همین میزان فاصله وجود دارد. به همین دلیل هتل ورژن یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افراد در پی تماشای مکان‌های تاریخی فراوان طی کمترین زمان ممکن در طول تور استانبول است. سایر مکان‌های دیدنی معروف همچون مسجد ایا صوفیه نیز از اینجا فاصله زیادی ندارند.

امکانات اتاق‌های هتل ورژن استانبول

هر اتاق این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و حمام منحصربه‌فرد خود است. وجود یک رستوران در هتل ورژن استانبول سبب می‌شود تور استانبول مسافران برای سرو غذا از خارج شدن از هتل بی‌نیاز باشند. بخش اطلاعات به صورن دائمی در تمامی ساعات شبانه‌روزی در دسترس بوده و به منظور فراهم شدن امکان دسترسی مسافران به اینترنت طی اقامت خود در هتل، یک شبکه وای فای رایگان برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. به مسافران سرویس رفت و برگشت از فرودگاه ارائه می‌شود. در صورت لزوم می‌توان از سرویس تور مالزی اجاره خودروی هتل ورژن استانبول بهره برد تا جابه‌جایی در شهر به ساده‌ترین، و راحت‌ترین شکل ممکن فراهم شود. گفتنی است در هر اتاق یک تلویزین تخت وجود داشته و در حمام‌ها، یک سشوار پیدا خواهید کرد که شما را از همراه بردن این وسیله در چمدان لوازم شخصی‌تان بی‌نیاز می‌کند. مسافران هر روز می‌توانند در بوفه هتل ورژن، صبحانه مورد علاقه‌شان را تناول کنند.

 

                



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/850/tub/Hilton_Istanbul_Bosphorus_1_bisungasht_560.jpg[/img]\

هتل پنج ستاره هیلتون بسفر استانبول  با ارائه خدمات جهانی به مهمانان تور استانبول، در قلب استانبول، تنها 10 دقیقه از میدان تکسیم واقع شده است. این هتل جزء هتل های زنجیره ای با نام تجاری هتل ها و استراحتگاه های هیلتون میباشد.

فرودگاه بین المللی آتاتورک 20کیلومتر و فرودگاه استانبول 47کیلومتر از هتل دورتر است.

از امکانات اصلی این هتل 5 ستاره میتوان به 500 اتاق و سوئیت مجلل، خدمات اتاق، خدمات ATM بانکداری و مبادله ارز، 3 رستوران و 3 بار، استخر در فضای باز، باغ، خدمات آبگرم، سونا خشک/بخار، اتاق های ماساژ درمانی، صبحانه در دسترس، 3 زمین تنیس در فضای باز، راکتبال، مرکز تجاری 24 ساعته، مراقبتتور استانبول از کودکان با هزینه اضافه، تراس، میز پذیرش 24ساعته، ترنسفر فرودگاهی، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدانها، میز تور و گردشگری، رایگان فای و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

در تمام اتاقهای هتل هیلتون بوسفوروس سیستم تهویه مطبوع، حمام خصوصی،سشوار، کمد لباس، حوله و دمپایی به تعداد نفرات، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، مینیبار، پنجره های سنتی و بالکن هایی با منظره باغ و بسفر وجود دارد.

مهمانان علاقمند به پیاده روی میتوانند از هتل بسفروس تا میدان تکسیم 14دقیقه، مرکز فرهنگی آتاتورک15، خیابان استقلال16، قصر دولماباچه25، موزه پرادا28، مرکز تفریحی و سرگرمی استانبول34، برج گالاتا37 و ترامپ برج استانبول 43دقیقه پیاده روی نمایند.

ایستگاه متروی Taksim 5دقیقه وتور تفلیس ایستگاه متروی Osmanbey 13دقیقه از هتل فاصله دارد.

مهمانان هتل میتوانند در کلاس های ایروبیک با پرداخت هزینه شرکت نمایند.

غذاهای کانتونی در رستوران اژدها در فضای آزار و منظره طبیعت، سرو میشود. غذاهای منطقه ای ترکی مانند غذاهایتور مالزی دریایی و گوشت کبابی در رستوران Terrace Bosphorus قابل سفارش است. مهمانان می توانند از رستوران های دبی هند بوفوروس با غذاهای هندی نیز بازدید نمایند. هر جمعه موسیقی زنده در هتل نواخته میشود.



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

           

 [img]https://bisungasht.com/items/items/86/tub/Hotel_Malkoc_1_bisungasht_560.jpg[/img]

 

 

هتل سه ستاره سد استانبول  در فاصله 300 متری ایستگاه تراموا Kabatas  استانبول واقع شده است.

از امکانات اصلی هتل سد می توان به 50 اتاق و سوئیت،  2 رستوران، تراس پشت بام، خدمات آبگرم، سونا، حمام ترکی، خدمات ماساژ، میز جلو  تور تایلند 24 ساعته، قهوه و چای در یک منطقه مشترک، باغ، سرویس خشکشویی، اتاق ملاقات و کنفرانس، کارکنان چند زبانه، بوفه صبحانه رایگان، وای-فای رایگان، پارکینگ رایگان، شاتل فرودگاه با هزینه اضافه، خدمات اتاق اشاره کرد.

در تمام اتاق های هتل سد سیستم تهویه مطبوع، تختخواب و مبل، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، حمام خصوصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، برخی اتاقها تراس با منظره دریا وجود دارد.

هر روزه بوفه صبحانه رایگان به مهمانانتور دبی هتل ارائه می شود. به علاوه مسافران تور استانبول می توانند در رستوران à la carte از غذاهای سنتی با منظره دریا لذت ببرند.

فرودگاه بین المللی آتاتورک 20 کیلومتری هتل sed می باشد.

علاقمندان به پیاده روی   تور باکو میتوانند ازsed تا قصر Dolmabahce 12دقیقه، میدان تقسیم 12، ودافون آرنا 10، موزه هنرهای معاصر استانبول 14، دانشکده فنی استانبول15، Madame Tussauds Istanbul 19، موزه دریایی 19، موزه بی گناه 22، برج گالاتا 30 دقیقه پیاده روی نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

           

 [img]https://bisungasht.com/items/items/86/tub/Hotel_Malkoc_1_bisungasht_560.jpg[/img]

 

 

به هتل مالکوک استانبول مکان‌های دیدنی زیادی مجاورت دارند. وجود اتاق‌های «سیگار ممنوع»، یک استراحتگاه اشتراکی برای ملاقات‌های دست جمعی و همچنین وای فای رایگان از جمله ویژگی‌های این هتل محسوب می‌شوند. از تراس هتل می‌توان دید خوبی نسبت به شهر داشت.

دسترسی بسیار مناسب هتل مالکوک استانبول

به عنوان دیگر مکان‌های دیدنی که فاصله بسیار کمی تا هتل مالکوک استانبول دارند باید به باسیلیکا سیسترن، مسجد سلیمانیه و مسجد آبی اشاره کرد تور دبی که فاصله آن‌ها حدود 2 کیلومتر است. به این ترتیب می‌توان طی زمانی بسیار کوتاه، به صورت پیاده به برخی از دیدنی‌ترین مکان‌های دیدنی شهر استانبول دسترسی داشت. بخش اطلاعات هتل مالکوک استانبول به صورت 24 ساعته برای پاسخگویی به مسافران در دسترس بوده و سرویس‌هایی همچون تبدیل ارزهای مختلف به یکدیگر را برای رفاه حال مسافران ارائه می‌کند.

اتاق‌های مسافران دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و در هر کدام، یک تلویزیون تخت با قابلیت تماشای کانال‌های ماهواره‌ای وجود دارد. از ذکر وجود یک یخچال، چای‌ساز برقی، حمام به همراه سشوار و یک کمد نمی‌توان غافل شد. با وجود  تور باکو  ساخت یک لانج اشتراکی برای هتل مالکوک استانبول در برخی قسمت‌های آن صندلی‌هایی برای نشستن افراد کنار یکدیگر وجود دارد. هر روز صبح می‌توان با رفتن به بوفه هتل، صبحانه مورد علاقه خود را برگزید.

برای علاقه‌مندان به خرید کردن، این هتلی بسیار مناسب به منظور اقامت است، چرا که تا بازار بزرگ استانبول (گرند بازار) تنها 2 کیلومتر فاصله وجود دارد. مسجد ایا صوفیه به عنوان یکی از خارق‌العاده‌ترین، قدیمی‌ترین و باعظمت‌ترین بناهای باستانی دنیا، 3 کیلومتر آن طرف‌تر از هتل مالکوک استانبول قرار گرفته است. در نتیجه در صورت  تور تایلند داشتن تمایل به پیاده‌روی، می‌توانید تعداد زیادی از مکان‌های دیدنی بسیار مهم شهر را بدون نیاز به استفاده از وسایل نقلیه تماشا کنید.

این هتل سرویس رفت و برگشت از فرودگاه را برای مسافران فراهم می‌کند، اما باید بابت آن هزینه پرداخت کنید. برای دوست‌داران تماشای مکان‌های تاریخی بسیار مهم شهر، هتل مالکوک استانبول مکانی بسیار ایده‌آل به منظور اقامت است.



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/926/tub/Grand_Makel_Hotel_Topkapi_1_bisungasht_560.jpg[/img]\

هتل پنج ستاره گرند ماکل توپکاپی استانبول با ارائه خدمات جهانی به مهمانان تور استانبول در فاصله 3.5کیلومتری از Haseki Eğitim و Araştırma Hastanesi واقع شده است.

نزدیکترین فرودگاه بین المللی، فرودگاه آتاتورک با فاصله 12کیلومتری هتل میباشد. درحالی که فرودگاه استانبول تقریبا 53کیلومتر از هتل دورتر است.

از امکانات اصلی هتل ماکل توپکاپی بزرگ میتوان به 118 اتاق وتور تفلیس سوئیت مجلل، خدمات آبگرم، سونا بخار و خشک، جکوزی، اتاق های ماساژ درمانی، استخر سرپوشیده، تراس پشت بام، صبحانه در دسترس، ترنسفر فرودگاهی، خدمات اتاق، خدمات مبادله ارز، مرکز تناسب اندام، سرویس خشکشویی، 5 اتاق جلسه، میز پذیرش 24ساعته، میز تور و گردشگری، صندوق امانات، خدمات دربان و ذخیره سازی چمدانها، رایگان فای و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

در تمام اتاق های این هتل 5 ستاره سیستمتور مالزی تهویه مطبوع، میز کار، کمد لباس، مینیبار، حمام خصوصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سشوار، تلویزیون ماهواره ای وجود دارد.

هر روز بوفه صبحانه های قاره ای در این هتل باشکوه به صورت رایگان در خدمت مهمانان اقامتی هتل قرار میگیرد. در رستوران هتل نیز انواع غذاهای بریتانیایی سرو میشود.

از هتل میکل-توپکاپی تا بازار بزرگتور استانبول 5کیلومتر، بازار ادویه5.1، مسابقه قسطنطنیه5.7، مسجد آبی5.8، مخزن ریحان5.8، میدان سلطان محمد5.9، حجاب سوفیا5.9، قصر توپکاپی 6.2کیلومتر فاصله میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

           

 [img]https://bisungasht.com/items/items/902/tub/Maxwell_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]

 

 

هتل مکسول استانبول یکی از پرفروشترین اقامتگاه های قلب استانبول میباشد که تقریبا در 1.2کیلومتری میدان تکسیم واقع شده است.

از مهمترین امکانات اصلی هتل ماکسول میتوان  تور تایلند به 17 اتاق خانوادگی، خدمات اتاق، میز پذیرش24 ساعته، خدمات تبدیل ارز، میز تور و بلیط، ترنسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه رایگان و فای رایگان اشاره کرد.

در هر اتاق سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون کابلی، حمام خصوصی، سشوار، میز، تراس، کتری برقی، کمد لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، لوازم خانه داری روزانه، مینیبار وجود دارد.

مهمانان تور استانبول علاقمند به پیاده روی تور دبی میتوانند از هتل تا خیابان استیکلال 3دقیقه، موزه پرا8، میدان تکسیم9، برج گالاتا17، کاخ دولماباچه30، پل گالاتا30، بازار ادویه40 و مسجد سلیمانیه 44دقیقه پیاده روی

صبحانه بوفه ای هر روزه در ماکسول به صورت رایگان به مهمانان اقامتی ارائه می شود.

نزدیکترین فرودگاه بین المللی، فرودگاه استانبول آتاتورک، با فاصله 19کیلومتر تور باکو دورتر از هتل میباشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 

[img]https://bisungasht.com/items/items/272/tub/Fide_Hotel_1_bisungasht_560.jpg[/img]\

هتل سه ستاره فاید استانبول fide در موقعیت مکانی عالی در قلب استانبول حدود 10 دقیقه پیاده روی تا میدان معروفتور تفلیس تقسیم واقع شده است.

امکانات اصلی این هتل شامل 11 اتاق و سوئیت بدون سیگار، خدمات اتاق 24 ساعته، شاتل فرودگاه، پذیرش 24 ساعته، خدمات خرید مواد غذایی رایگان، کتابخانه، ایستگاه کامپیوتر،  سرویس خشکشویی، کارکنان چند زبانه، بوفه صبحانه رایگان، اتصال به اتاق مجاور در صورت نیاز، خدمات مباده ارز، رایگان فای و پارکینگ، خدمات بلیط و ذخیره سازی چمدان می باشد. اجاره اتومبیل و خدمات انتقال فرودگاه نیز در صورت درخواست با هزینه اضافه در دسترس است.

اتاق های هتل به زیبایی تزئین شده اند و در آنها تلویزیون های ماهواره ای، سیستم تهویه مطبوع، تختخواب و نشیمنگاه، مینیبار، یخچال، حمام خصوصی با دوش، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سشوار وجود دارد. مسافران تور استانبولتور استانبول می توانند از پنجره های اتاق ها از منظره زیبای شهر لذت ببرند.

کافه ها، رستوران ها و مراکز خرید در خیابان استقلال نیز در عرض پیاده روی کوتاهی از هتل فیده است.

ایستگاه متروی تقسیم که برای دسترسی راحت به اقسا نقاط شهر است در نزدیکی هتل واقع شده. فرودگاه آتاتورک استانبول نیز 19 کیلومتری هتل می باشد.

علاقمندان به پیاده روی میتوانند ازتور مالزی هتل تا سنت آنتونی کلیسای Padua 6دقیقه، موزه پرا 7، مادام تیساده استانبول 7، خیابان فرانسوی 9، موزه بی گناه 11، میدان تقسیم 12، برج گالاتا 17، قصر Dolmabahce 33، بازار ادویه 39، مسجد سلیمانیه 43 دقیقه پیاده روی نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 [img]https://bisungasht.com/items/items/292/tub/Herton_Hotel_111111111111_bisungasht_560.jpg[/img]

هتل هرتون استانبول یکی از پرفروش ترین اقامتگاه های پیشنهادی ما در مرکز استانبول بوده که در منطقه  Unkapani Fatih تنها 1کیلومتری از بازار بزرگ استانبول واقع شدهتور مالزی است. منطقه تاریخی Sultanahmet با کاخ توپکاپی، حجاب سوفیا و مسجد آبی در 2کیلومتری هتل میباشد.

از مهمترین امکانات اصلی این هتل میتوان به 13 اتاق خانوادگی، خدمات اتاق، میز پذیرش 24 ساعته، میز تور و بلیط، باغ، صندوقتور تفلیس امانات، خدمات لباسشویی، خدمات ذخیره سازی چمدان، ترنسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه ای رایگان و فای رایگان اشاره کرد.

در تمام اتاق های مدرن هتل هرتون سیستم تهویه مطبوع، لوازم خانه داری روزانه، یخچال، تلویزیون ماهواره ای، حمام خصوصی با دوش، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سشوار وجود دارد.

مسافران تور استانبول علاقمند به پیاده روی میتوانند از هتل تا مسجد سلیمانیه 10دقیقه، بازار ادویه12، میدان Eminonu 14دقیقه، بازار بزرگ18، میدان بیضیت20، برج گالاتا25، حیاط سوفیا30، قصر توپکاپی35 و مسجد آبی 36دقیقه پیاده روی نمایند.

ایستگاه تراموا Aksaray و بندر فریم Eminonu تنها 10دقیقه پیاده روی از هتل Herton است. فرودگاه بین المللی آتاتورک نیز 18کیلومتر از هتل فاصله دارد. خدمات ترنسفر فرودگاهی با  اخذ هزینه اضافه قابل تنظیم میباشد



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : masoome

 

 [img]https://bisungasht.com/items/items/287/tub/Istanburg_Efes_Hotel_1111111111111111111_bisungasht_560.jpg[/img]

 

 

هتل استامبورگ ایفز استانبول 

 یکی از پرفروش ترین اقامتگاه ها استانبول میباشد؛ که در منطقه مرمره، 900متر از Haseki Eğitim و Araştırma Hastanesi و 1.2کیلومتر از مسجد Suleymaniye و بازار بزرگ استانبول واقع شده است.

از مهمترین امکانات اصلی هتل افسوس میتوان به اتاق های خانوادگی، سرویس اتاق، میز پذیرش 24ساعته، رستوران تور باکو     و بار، صبحانه در دسترس، سرویس خشکشویی، ذخیره سازی چمدانها، ترنسفر فرودگاهی، خدمات مبادله ارز، میز تور و گردشگری، قهوه و چای در یک منطقه مشترک، کارکنان چند زبانه، فای رایگان اشاره کرد.

در تمام اتاق های هتل سیستم تهویه مطبوع، یخچال، حمام خصوصی، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، سشوار وجود دارد.

کارکنان پذیرش میتوانند به زبانهای عربی، انگلیسی، فارسی  تور تایلند و روسی صحبت نمایند و به خدمات رسانی و کمک به مهمانان علاقمندند.

هر روزه بوفه صبحانه مفصلی به صورت رایگان به میهمانان هتل ارائه میگردد. مهمانان تور استانبول میتوانند از انواع قهوه، چای، نوشیدنی های غیرالکلی و کوکیتور دبی ها در هتل لذت ببرند.

فرودگاه بین المللی استانبول آتاتورک در فاصله 12کیلومتری هتل افسوس میباشد.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 تير 1398 | نظرات ()